piątek, 23 czerwca 2017

Dziś dwie ikony LGBT Meryl Streep i Cyndi Lauper


Miło że wśród wielki ikon taki jak Meryl Streep i Cyndi Lauper urodzone 22 czerwca, widać szczęśliwą gwiazdą urodziłem. W tym samym dniu obchodzić urodziny.


Aktorka filmowa Meryl Streep, jedna z najbardziej utalentowanych i szanowanych aktorek naszych czasów. Urodziła 22 czerwca 1949 dziś kończy 68 lat. Prywatnie od prawie 40 lat jest żoną Dona Gummera, ma czwórkę dzieci: Henry'ego, Mamie, Grace i Lousię.

W wywiadzie dla Pride Source: mówiła O tym, którą spośród swych ról związanych z LGBT ceni najbardziej: „Anioły w Ameryce” były najważniejsze, miałam szczęście, że dane mi było zagrać w tym mini serialu. Oraz oczywiście „Godziny”, w których całowałam się z Allison Janney!. (Replika)

O tym, czy czuje się związana ze społecznością LGBT: „Osoby LGBT były w moim życiu, odkąd sięgam pamięcią. Mój Boże, moi nauczyciele gry na pianinie, gdy miałam 11-12 lat – to byli dwaj geje. Berkeley Heights, małe miasteczko w New Jersey. Mieli całą kolekcję sztuki meksykańskiej, abażurów i piniat. Nikt nie miał tak urządzonego domu jak oni!

Human Rights Campaign, przymała nagrodę Meryl Streep. "Nie, nie cofniemy się do czasów ignorancji, opresji i konieczności ukrywania tego, kim jesteśmy. Musimy walczyć – jesteśmy to winni tym, którzy walczyli przed nami – i często ginęli, walcząc o prawa, które my uznajemy za oczywiste."



Druga piosenkarka Cynthia Lauper, wokalistka, kompozytorka, producentka i nawet też aktorka, zdobywczyni wielu nagród Grammy, Tony czy Emmy. Urodzona 22 czerwca 1953 roku dziś kończy 63 lat. Ostatnio założyła fundację która bardzo silnie wspiera LGBT najbardziej osób bezdomny. Prywatnie żonata z Davidem Thorntonem od 1991. Ma tylko jedno dziecko syna Declyna Wallace Thorntona Laupera. Dodatkowo Cyndi Lauper ma siostrę Ellen Lauper, która jest lesbijką.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz