sobota, 3 czerwca 2017

Homomężowie wychodzą z ukrycia


Nazywam się Adam. Przez 10 lat żyłem w małżeństwie z kobietą. Mam dwie córki. Zrobiłem coming out, gdy miałem 37 lat. Mam za sobą trudne chwile, ale jestem szczęśliwy i nigdy nie czułem się lepiej we własnej skórze. Mam kochającego partnera - czytamy na blogu homomąż, który Adam założył dla osób takich jak on. W rozmowie z nami opowiada o swoim coming oucie, życiu po nim i blogu.

Jednym z pierwszych wpisów na blogu Adama jest poruszająca historia coming outu przed żoną. Z dystansu - bo miał on miejsce 2 lata temu. Dziś para jest w trakcie rozwodu. "Jestem przekonany, że zrobiłem dobrze. Nie mam wątpliwości, nie żałuję. Mimo że nie jest łatwo. Że od wielu miesięcy sypiam w piwnicy naszego domu, że ze sprzętów mam jedynie materac i pościel, nowe biurko i krzesło z IKEI" - czytamy na stronie. Więcej na Queer,pl

Ostatnio Adam przetłumaczył film "Opowieści drugiej strony", o osobach, które były w małżeństwie z gejami lub lesbijkami.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz