sobota, 17 czerwca 2017

Ślub jednopłciowy dnia Polsko-hiszpański Krystiana i Jorge


"Cześć, O rękę mojego przyszłego męża poprosiłem w kinie. Zmontowałem i nagrałem film i wynająłem salę kinową. Ślub odbył się półtora roku później na Majorce, gdzie obecnie mieszkamy. Ceremonia zaślubin miała miejsce przy klasztorze, w którym mieszkał Fryderyk Chopin podczas swojej rezydentury na Majorce. Początkowo planowaliśmy wielkie wesele, które później zamieniliśmy na spokojny i kameralny ślub wśród rodziców i przyjaciół.

Dziękuję Hiszpanii za możliwość spełnienia mojego marzenia o ślubie. I życzę polskiemu rządowi nauczenia się jak dać szczęście ludziom i na to szczęście pozwalać, nauczyć się zrozumienia, że mogą swoimi postawieniami spełnić czyjeś marzenia.... Szczególnie kiedy marzenia te nikogo nie krzywdzą... Pozdrawiamy, Krystian i Jorge" (Replika)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz