niedziela, 21 maja 2017

Słowo Boże na niedziele Liturgie kościołów Metropolitan, Katedra Hope, Papież Franciszek, Luteranie ...


J 14,1-12: Niech się nie trwoży serce wasze. Ufajcie Bogu i mnie ufajcie. W domu mojego Ojca jest mieszkań wiele. Gdyby tak nie było, powiedziałbym wam. Oto idę przygotować wam miejsce! Gdy odejdę i przygotuję wam miejsce, znowu przyjdę i wezmę was do siebie, abyście i wy byli tam, gdzie ja jestem. A znacie drogę tam, dokąd idę". Zapytał Go Tomasz: "Panie, nie wiemy, dokąd idziesz. Jak możemy znać drogę?". Jezus mu odpowiedział: "Ja jestem drogą, prawdą i życiem. Nikt nie przychodzi do Ojca inaczej, jak tylko przeze mnie. Jeśli mnie poznaliście, to i mojego Ojca poznacie. Już nawet Go poznajecie i widzieliście Go". Odezwał się do Niego Filip: "Panie, pokaż nam Ojca, a to nam wystarczy". Jezus mu rzekł: "Filipie, tak długo już jestem z wami i nie poznałeś mnie? Kto mnie zobaczył, zobaczył Ojca. Jakże więc możesz mówić: "Pokaż nam Ojca"? Czy nie wierzysz, że ja w Ojcu, a Ojciec jest we mnie? Słów, które do was mówię, nie wypowiadam od siebie samego. To Ojciec będący we mnie spełnia swoje dzieła. Wierzcie mi, że ja w Ojcu, a Ojciec jest we mnie. A jeśli nie, to wierzcie ze względu na te dzieła. O tak, zapewniam was: jeśli ktoś uwierzy we mnie, to dzieła, które ja spełniam, i on spełniać będzie, a nawet większe od nich spełni, bo ja idę do Ojca.

Pozdrowienia biskupa Franciszka Krebsa, Biskupa Przewodniczącego Ekumenicznej Wspólnoty Katolickiej z okazji 10-lecia Wspólnot reformowanych katolików w Polsce.


Katedra Hope środowe spotkanie w kościele gościł Trey Peasron, opowiadał swoją historie akceptacji kim jest i dziś dumny jest gejem.


Kościół Middle Church


Panel o roli religii w zwalczaniu LGBTfobii, organizowany przez EuroForum który należy Polska grupa Wiara i Tęcza w Brukseli, 17 maja w dniu Międzynarodowy Dzień Przeciw Homofobii i Transfobii.


Metropolitan Community Church Cathedral SunCoast, Floryda


Metropolitan Community Church


Papież: narody toczące wojny powierzam Królowej Pokoju



Do Wrocławia zawitał na 36 godzin bus reformacyjny. O idei i o wydarzeniach reformacyjnych we Wrocławiu opowiada Daria Stolarska z Parafii Ewangelicko-Augsburskiej Opatrzności Bożej we Wrocławiu. Plus reportaż Deutsche Welle.



Wrocław - Europejskie Miasto Reformacji



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz