niedziela, 23 kwietnia 2017

Słowo Boże na niedziele Liturgie kościołów Metropolitan, Katedra Hope, Papież Franciszek ...


Katy Perry wychowywała się w bardzo religijnej rodzinie. Jej ojciec jest pastorem kościoła ewangelickiego. W najnowszym Vogue opowiada o swoim dzieciństwie, chrześcijaństwie i życiu w Kalifornii. O tym jak w domu panowała homofobia i rasizm. Mało tego – gdzie oglądało się religijnych ekstremistów w telewizji, bojkotowało się Madonnę i Marilyna Mansona oraz nie obchodziło Halloween.

„Nie mogłam przebywać i kolegować się z osobami LGBT. Homoseksualizm był czymś obrzydliwym, niegodnym, był z piekła rodem” – mówi piosenkarka w wywiadzie, który ukaże się w maju.

Katy wychowywała się w wierzącej rodzinie. Zaczynała w chórze gospel, występowała jako Katy Hudson. Czuła jednak, że jest inna. W szkole i kościele wszyscy myśleli podobnie. Wszyscy żyli, jak to sama nazywa, w „bańkach”.

Katy, która jest osobą biseksualną jest sojuszniczką społeczności LGBT, wspomina, że w domu nigdy nie słuchało się Madonny oglądało się Billa O’Reilly’ego, który został zwolniony nie dawno ze stacji FOX News, w związku z oskarżeniami o molestowanie seksualne.

„Edukacja nie była priorytetem, wydaje mi się, że zaczęłam się tak naprawdę uczyć dopiero kiedy miałam 20 lat, wciąż jest tyle, czego chciałabym się nauczyć, co chciałabym poznać. Ale jestem ciekawska, taka się urodziłam, dlatego jestem tu, gdzie jestem” – mówi.

Podczas wręczania National Equality Award HRC powiedziała: „Jestem tylko piosenkarką i tekściarką, naprawdę. Mówię, co czuję, piszę, co czuję… Tak, całowałam się z dziewczyną – podobało mi się. Szczerze? Zrobiłam więcej. Jak to pogodzić z wychowaniem w religijnej rodzinie, z wizerunkiem dziewczyny gospel? Byłam ciekawa i chciałam próbować, seksualność nie była czarno-biała. Wciąż nie jest”.

Nie tak dawno przyznała się, że próbowała „pozbyć się” swojej biseksualności. Modliła się o „wyleczenie” podczas obozów chrześcijańskich i dla neofitów. Queer.pl


Katedra Hope



Dobra Wiadomość: Biskup Franciszek na Paschę



Kościół Middle Church



Metropolitan Community Church Liturgia



Metropolitan Community Church Boston



Metropolitan Community Church Cathedral SunCoast, Floryda



Kościół św Stanisława Kostki w St. Louis



Papież na Regina Caeli o Niedzieli Miłosierdzia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz