niedziela, 1 stycznia 2017

Słowo Boże na niedziele Liturgie kościołów Metropolitan, Katedra Hope, Papież, Mark Zuckerberg ...


Bóg błogosławi moi dwóch synów gejów - matka na paradzie Gay Pride wspiera swoi synów

Twórca Facebook'a, Mark Zuckerberg stwierdził, że nie jest ateistą, a religia jest bardzo ważną sprawą. Zuckebreg odpowiedział na komentarz jednego z użytkowników pod postem, który zamieścił w serwisie z okazji Świąt Bożego Narodzenia i święta Chanuka.

Jeden z komentujących zapytał: "nie jesteś ateistą"? - Nie. Wyrosłem w judaizmie i był to okres, w którym kwestionowałem wiele rzeczy. Teraz jednak wierzę, że religia to bardzo ważna sprawa. (Deon.pl)

Chrześcijanie w Irlandii na rzecz równości małżeństw


Katedra Hope




Droga - Nowy Rok - 01.01.2017 -Ja jestem droga i prawda, i żywot, nikt nie przychodzi do Ojca, tylko przeze mnie. (J 14,6)



Rozważanie Diakona Dobromiła Kozłowskiego na Uroczystość Nadania Imienia Jezusowi i zakończenie Uroczystości Narodzenia Pańskiego.


Kościół Middle Church



Metropolitan Community Church Liturgia



Metropolitan Community Church Cathedral SunCoast, Floryda



Joyce Meyer - Dążenie do prawości i doskonałości



Hillsong



Anioł Pański z Ojcem Świętym Franciszkiem



Homilia Papieża Franciszka wygłoszona w Uroczystość Bożej Rodzicielki Maryi



Boskie Słowa - Słuchaj i próbuj zrozumieć



Hour of Power



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz