piątek, 18 sierpnia 2023

Trener Jaguarów, Kevin Maxen, otwiera się na temat ujawnienia się jako gej

Kevin Maxen, trener zespołu NFL Jacksonville Jaguars, niedawno ujawnił swoją orientację homoseksualną, stając się pionierem jako pierwszy otwarcie homoseksualny trener w głównych ligach zawodowych w Stanach Zjednoczonych.

Oprócz bycia pierwszym otwarcie homoseksualnym męskim trenerem w NFL, jest także pierwszą osobą tego typu we wszystkich męskich zawodowych sportach w Ameryce. Maxen ujawnił w wywiadzie dla Outsports, że to Carl Nassib, pierwszy otwarcie homoseksualny aktywny zawodnik NFL, skontaktował go z tym portalem informacyjnym, by wreszcie mógł wyjawić swoją prawdę i publicznie się ujawnić.

„Dopiero niedawno (i dzięki ogromnemu wsparciu rodziny, przyjaciół, współpracowników, oraz dzięki odwadze mojego partnera) zrozumiałem, że mam pełne prawo do kochania i bycia kochanym. Być może podzielenie się moją historią da komuś innemu tę siłę, by zaakceptować siebie i przejąć kontrolę nad opowieścią o swoim życiu”.

"Nie chcę już czuć, że muszę nad tym myśleć. Nie chcę czuć, że muszę kłamać o tym, kogo widuję i dlaczego mieszkam z kimś innym. Chcę wyrażać poparcie dla ludzi, którzy żyją tak, jak chcą, ale chcę też po prostu żyć i nie odczuwać strachu przed reakcją innych ludzi" - wyznał asystent trenera.

Ponadto przyznał, że czuł się winny, że nie mógł mówić o swoim chłopaku Nicku przed ujawnieniem swojej orientacji, mówiąc:

"Inni trenerzy opowiadają o swoich partnerkach życiowych, o swoich drugich połówkach. I czułem się winny, że nie mogłem tego zrobić, że zawiodłem samego siebie. Chcę, aby osoba, z którą jestem, mogła się tym ze mną dzielić."

Maxen jest związany ze swoim chłopakiem od ponad dwóch lat, teraz otwarcie publikuje ich urocze zdjęcia jako pary na Instagramie. (Out Sports/Miłość Nie Wyklucza)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz