czwartek, 17 sierpnia 2023

Gwiazda reality show Grant Coulson, który "ujawnił się jest gejem", jego chłopak zdradza go z kobietą

Dni po publicznym ujawnieniu, jest gejem Grant Coulson, gwiazda programu "Geordie Shore", znalazł się w niekomfortowej sytuacji.

Coulson zdobył reputację uwodziciela kobiet podczas swojego udziału w reality show MTV, w którym brał udział w latach 2014 i 2018, twierdząc, że spędził noc z ponad 30 kobietami w tym czasie. Ale zaledwie w zeszłym tygodniu wyznał w wywiadzie dla The Sun, że jest homoseksualny, zakochany w mężczyźnie o imieniu Scott.

"To dlatego, że znalazłem kogoś, z kim czuję się komfortowo, kto jest dokładnie taki sam jak ja. On po prostu wydobywa we mnie to najlepsze, a ja wydobywam to najlepsze w nim" - powiedział. "Zamieszkał u mnie i mamy wielkie plany na najbliższe kilka miesięcy. Mamy razem psa o imieniu Hugo, więc idzie nam dobrze.

"Czuję, że to jest ten jedyny, zdecydowanie się uspokoiłem. Mam nadzieję, że małżeństwo jest na horyzoncie."

Chociaż to była słodka historia, już kilka dni później chłopak Coulsona został rzekomo zauważony całując się z kobietą.

"Grant jest zdruzgotany tym" - powiedział informator The Mirror. "Wspiera go brat, który grał jako DJ, i dowiedział się, że Scott pocałował kobietę. Widział zdjęcia i nie może uwierzyć, że to się stało zaledwie kilka dni po tym, jak zostali publicznie związkiem."

Synchroniczność wydarzeń skłoniła niektórych do podejrzeń, a Instinct Magazine zastanawiał się, czy wyjście z szafy, było jedynie chwytem reklamowym. Jednak publiczne deklarowanie się jako część marginalizowanej grupy społecznej dla zysku sławy nie jest dokładnie tak powszechne, jak niektórzy mogą sądzić, i wydaje się o wiele mądrzejsze przyjąć, żeby dać Coulsonowi korzyść wątpliwości, niezależnie od tego, co przyniesie przyszłość.

W rozmowie z The Sun Grant wyjawił, że konieczność ciągłego ukrywania swojej seksualności przed opinią publiczną doprowadziła do serii załamań spowodowanych lękiem. Widać to po jego licznych przygodach w tabloidach, w tym przekleństwach w telewizji na żywo, wyrzuceniu z samolotu i wydawaniu pieniędzy podatników na operacje plastyczne. 

"Myślę, że teraz po prostu czuję się bardziej komfortowo z samym sobą" - początkowo powiedział The Sun. "Przez wiele lat ukrywałem prawdziwego siebie, a teraz jestem wreszcie szczęśliwy, czuję, że wszyscy muszą poznać prawdziwego mnie. Czuję, że przez długi okres czasu ukrywałem siebie, to trochę jakby zrzucenie ciężaru z moich ramion."

Mamy nadzieję, że to, co nastąpi w przyszłości dla Coulsona, będzie kontynuacją dążenia do autentyczności i pokoju, niezależnie od obecności rzekomo zdradzającego chłopaka. Czy jest osobą homoseksualną, czy jest biseksualną, panaseksualną droga do akceptacji jest trudna - Pride/Out Magazine

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz