piątek, 4 sierpnia 2023

Dixon Dallas odpowiada hejterom i broni swoich piosenek country

Dixon Dallas, zdobywa serca fanów na TikToku dzięki swoim wirusowym teledyskom do country'owych przebojów "Good Lookin'" i "Like Whiskey".

To, co naprawdę przyciąga uwagę ludzi, to pikantne teksty zawarte w jego piosenkach. "To szaleństwo! Oczywiście, są też negatywne komentarze. To się spodziewałem, nie przeszkadza mi to" - mówi Dallas dla PRIDE. "Trudno sobie wyobrazić, jak wielka jest ta piosenka. Trudno wyrazić słowami, jak wielka jest. Bez żadnych podtekstów". 

Chociaż ludzie uwielbiają piosenki, Dallas spotyka się również z wieloma krytycznymi uwagami online z powodu dla dorosłych treści jego muzyki. Wielu ludzi zastanawia się także, czy jest naprawdę gejem.

Piosenkarz nie pozwala negatywnym komentarzom przeszkodzić mu w tworzeniu muzyki, którą naprawdę kocha.

"Oczywiście będą ludzie twierdzący, że podlizuję się homoseksualnym i biseksualnym fanom. Wychowując się na południu, uczysz się myśleć pewnym określonym sposobem. Doszedłem do momentu, kiedy zacząłem myśleć sam za siebie. Moja muzyka to wielkie dość wam wszystkim z przeszłości. Nie, nie ujawniłem swojej seksualności. Mogę być gejem, hetero, biseksualny. Koniec końców, wydaje mi się, że to nie ma znaczenia. Nie ma żadnego prawa, które zabrania mi pisanie piosenek" - mówi Dallas.

Dla tych, którzy tego nie wiedzą, Dixon Dallas to alter ego Jake'a Hilla, rapera i wokalisty z Alabamy. Hill zdobył miliony słuchaczy na wszystkich platformach i rusza w trasę jesienią.

W rzeczywistości Dallas i Hill wspólnie wystąpią w nadchodzącej trasie po wschodnim wybrzeżu jeszcze w tym miesiącu. Jak "Hannah Montana"! 

"Jake jest bardzo wszechstronny. Fajnie widzieć, że mój dobry kumpel podąża za moimi śladami, by być numerem jeden, bo to ja jestem numerem jeden. Dixon Dallas przejmuje kontrolę. Mam przed sobą trzy koncerty na wschodnim wybrzeżu i wspólnie wystąpię z Jake'em Hillem w Atlancie, Orlando i Tampie. To będzie wielkie. Pokażemy, co potrafimy, jak to mówią dzieciaki" - dodaje.

Fani mogą również spodziewać się debiutanckiego minialbumu od Dallas w ciągu najbliższych kilku tygodni, który będzie zawierał wszystkie jego dotychczasowe hity.

"Ciągle się staram. To trzy nowe piosenki, ale będą całkiem dobre. Dwóch, które właśnie skończyłem, jestem bardzo z nich dumny. Będą hitem, jak to mówią".


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz