czwartek, 24 sierpnia 2023

Gwiazda reality TV Paulie Calafiore ujawnia się jako osoba biseksualna

W 2016 roku Paulie Calafiore stał się gwiazdą telewizji reality show po swoim udziale w programie Big Brother 18. Następnie wziął udział w kolejnych edycjach programu The Challenge: Final Reckoning (2018), The Challenge: War of the Worlds (2018), The Challenge: War of the Worlds 2 (2019) oraz The Challenge: USA sezon drugi (2023).

Calafiore ogłosił jest biseksualny w niedawnym odcinku programu The Challenge: USA. W wywiadzie dla magazynu Us Weekly gwiazda telewizji reality wyjaśniła swoje doświadczenia związane z coming outem:

"Kiedy po raz pierwszy pojawiłem się przed kamerami telewizji ogólnokrajowej, postanowiłem ukryć swoją orientację. W ten sposób pokazywałem jedynie swoją agresywną, sportową stronę, nie mogłem ukazać swojego bardziej wrażliwego wnętrza, które pojawiło się po ponownym ukrywaniu swojej orientacji."

W trakcie wywiadu Calafiore podziękował również byłemu uczestnikowi Big Brother, Frankie Grande, oraz wpływowemu trenerowi fitness, Shaun T, za pomoc w procesie akceptacji swojej tożsamości:

"Oni naprawdę pomogli mi przejść przez ten trudny okres," wyznał. "Wiedzieli o tym dużo wcześniej niż wszyscy inni."

Calafiore podzielił się także swoim doświadczeniem coming outu z organizacją GLAAD. "Poczułem się prawie winny, że zajęło mi to tyle czasu," powiedział Calafiore. "Musiałem zmienić swoje podejście i zrozumieć, że może być wiele innych osób, które przechodzą przez to samo. Może to, co powiedziałem i pokazałem, będzie dla nich inspiracją, by również stanąć przed światem."

Gratulacje dla Paula Calafiore za osiągnięcie tego ważnego kroku!

1 komentarz:

  1. Bloger nadal milczy na temat gwałtu araba homoseksualnego na Polaku w Monachium. Kuję ci prawda w oczy, oto prawdziwe oblicze uchodźców arabski gwałcą, mordują. Brawa dla rządu Polskiego, który chroni Polskę przez zarazą tęczową uchodźcami.

    Polska jest jedyny kraj, który sprzeciwia się i nie przyjmuje do siebie arabski obywateli. Po dla nas najważniejsze jest bezpieczeństwo i ochrona obywateli.

    PIS ma już w kieszeni trzecią kadencję, opozycja już przegrała wybory. Bezpieczeństwo Polski jest najważniejsze, a opozycja chcę wpuścić razem z Unią, nakazać przyjmowanie uchodźców.

    OdpowiedzUsuń