czwartek, 24 sierpnia 2023

Korespondent wiadomości ABC James Longman wspomina swój pierwszy gejowski pocałunek, gdy miał 18 lat


To jest słodkie. Korespondent wiadomości James Longman znalazł się w angielskim nadmorskim mieście Brighton podczas weekendu. Brytyjski reporter, który zazwyczaj zajmuje się relacjonowaniem wydarzeń zagranicznych dla amerykańskiej ABC, mówi, że pierwszy gejowski bar, który odwiedził, nadal istnieje w tym mieście.

Mówi, że tam poszedł, gdy miał 18 lat, i to właśnie tam doświadczył swojego pierwszego pocałunku z innym mężczyzną.

W filmie na Instagramie pokazuje ten bar widzom. Teraz nazywa się Charles Street Tap, ale Longman nie może sobie przypomnieć nazwy, kiedy tam po raz pierwszy poszedł te wszystkie lata temu. Przypomina sobie tamtą przełomową wizytę.

"Byłem naprawdę zdenerwowany. Poszedłem tam z moją przyjaciółką Tanyą. Zobaczyłem faceta. Miał krótkie blond włosy. Miał takie rozjaśnione końcówki. I pamiętam, że wydawał się mi tak stary. Był na tyle stary, że mógłby być moim dziadkiem lub czymś w tym stylu. Prawdopodobnie młodszy niż ja teraz", dodaje Longman, 35-lat w perspektywie.

"W każdym razie mieliśmy trochę pocałunek, i nasze zęby zahaczyły o siebie. To główna rzecz, którą pamiętam z tamtego doświadczenia!"


Oprócz pracy jako korespondent, relacjonujący wydarzenia z stref wojny, takich jak Ukraina czy Bliski Wschód, Longman ostatnio trafił do mediów z powodu swojego ślubu.

Kilka lat temu video jego oświadczyn jego wówczas-chłopakowi, Alexowi Brannanowi, stało się wiralne. Mężczyźni pobrali się w niewielkiej ceremonii w Marylebone Registry Office w Londynie w lipcu.
źródło Queerty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz