piątek, 18 sierpnia 2023

Ellen DeGeneres, złożyła swojej żonie, Portii de Rossi, poruszające wyznanie miłości z okazji 15. rocznicy ślubu


Ellen DeGeneres, złożyła swojej żonie, Portii de Rossi, poruszające wyznanie miłości z okazji 15. rocznicy ślubu. Na swoim koncie na Instagramie opublikowała zdjęcie z urlopu, na którym obie są przytulone przed tłem morskiego krajobrazu, oraz słodki hołd dla byłej gwiazdy "Ally McBeal". "Do mojej żony od 15 lat - zakochuję się w tobie coraz bardziej każdego dnia", napisała była prowadząca talk-show. "Moje życie jest błogosławione, ponieważ jesteś w nim. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy."


W styczniu odnowiły swoje przysięgi małżeńskie. Kris Jenner była nawet obecna na odnowieniu przysiąg małżeńskich na początku roku, czym de Rossi zaskoczyła swoją żonę 31 stycznia. Jenner nawet prowadziła ceremonię przed przyjaciółmi i rodziną. De Rossi, która ubrała się ponownie w swoją suknię ślubną od Zaca Posena, powiedziała do DeGeneres: "Nie musisz nic mówić, ale kiedy zastanawiałam się, co sprawiłoby, że mój dzień urodzin będzie naprawdę wyjątkowy, poza tym, że jestem z rodziną i przyjaciółmi, przypomniało mi to, że jesteś dla mnie najważniejsza na świecie."

DeGeneres była przez wiele lat jedną z najpopularniejszych prowadzących w USA, aż do momentu, gdy na jaw wyszła krytyka atmosfery pracy w jej talk-show. Mimo że DeGeneres publicznie przeprosiła się w 2020 roku, jej program został anulowany po prawie 20 latach emisji. Od tego czasu DeGeneres jest znacznie mniej obecna publicznie. 


15 lat temu powiedziały sobie tak w swoim domu 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz