piątek, 18 sierpnia 2023

27-letnia różnica wieku nie powstrzymuje tych mężczyzn przed wzajemną miłością

Wiek to tylko liczba!

Przynajmniej tak uważają para Bret LaBelle i StanChris, pomimo różnicy wieku wynoszącej 27 lat.

Para otworzyła się na temat swojego związku w niedawnej rozmowie z magazynem Bear World Magazine, który nazwał ich "parą idealną" w środowisku Bear.

LaBelle, mający 49 lat, był uczestnikiem programu The Amazing Race, ale zdobył prawdziwą popularność podczas sezonu Millennials vs. Gen X programu Survivor, gdzie zaskoczył wszystkich, ujawniając się jako gej funkcjonariusz policji z Bostonu.

Jego chłopak StanChris, mający 23 lata, z kolei jest twórcą treści na platformach YouTube i TikTok, który zdobył rozgłos tworząc vlogi z wakacji oraz wywiady "na-ulicy", w których zwraca się do przechodniów i pyta ich o kulturę gejowską oraz celebrytów.

Para o różnicy wieku opowiedziała Bear World Magazine, że poznali się, ponieważ obaj wysłali sobie wiadomości prywatne na platformach społecznościowych. StanChris przyznał, że pierwszy raz zwrócił uwagę na LaBelle'a podczas "maratonu Survivora w trakcie kwarantanny".

"Obejrzałem sezon Bret'a i zauważyłem, że pochodzi z Bostonu", przyznał StanChris, którego prawdziwe nazwisko to Chris Stanley. "Byłem w New Hampshire, więc to nie było zbyt daleko. I przez cały ten czas myślałem, ojej, jest taki przystojny, taki uroczy, taki wspaniały. A potem się przyznał, że jest gejem i pomyślałem, 'O mój Boże! Jest gejem?' Naprawdę mam szansę!' Więc napisałem do niego na Instagramie."

Wtedy StanChris zauważył, że LaBelle wcześniej też mu napisał.

"Dostałem od niego wiadomość, a wtedy miał już sporo obserwujących", powiedział uczestnik reality show. "Na Instagramie są trzy skrzynki wiadomości: główna, ogólna i 'dziwaki'. Zazwyczaj, jeśli nie obserwujesz kogoś, to jest w 'dziwakach'. Nagle okazało się, że jest w mojej skrzynce głównej. Myślę sobie, jak to możliwe?"

Okazało się, że LaBelle napisał do TikTokera w stanie nietrzeźwości wcześniej i nie pamiętał o tym do tamtej chwili. "Uważamy, że to naprawdę fajna historia. To oznacza, że oboje zwracaliśmy na siebie uwagę w różnych momentach", powiedział.

W początkowym okresie ich związku duża różnica wieku martwiła LaBelle'a, "Ale im bardziej się poznawaliśmy i rozwijał się nasz związek, tym bardziej się ona dla mnie zmniejszała, a dla niego przestawała być problemem. Ale potem pomyślałem, no cóż, kto by się przejmował? To działa," powiedział.

Para musiała również poradzić sobie z trudnym światem sławy. Oboje mają fanów, którzy wysyłają im wiadomości prywatne, ale starają się nie być zazdrośni. To zostało niedawno wystawione na próbę, gdy LaBelle stał za kamerą podczas nagrywania wideo, w którym jego chłopak pytał dwóch "Bears" (gejów o masywnej budowie ciała) czy chcieliby go pocałować czy uderzyć, a dwaj mężczyźni podnieśli StanChrisa i pocałowali go w policzek.

"To nie jest tak, że jestem zazdrosny. Wielu ludzi teraz wie, kim jestem, gdy trzymam kamerę. To po prostu trochę dziwne. Więc mówię tylko, że może jak akurat jestem operatorem kamery tego dnia, to tego nie róbmy. Tyle," zażartował LaBelle.

Para "niedźwiedź" i "młody" (często nazywanych Bear i Twink w gejowskim slangu), która spotyka się od dwóch lat, ogłosiła swój związek w mediach społecznościowych, gdzie spotkała się z pewnymi krytykami, którzy uważali, że różnica wieku jest zbyt duża. Ale to nie powstrzymało ich przed dzieleniem się swoim życiem online. Wręcz przeciwnie, przeprowadzili kilka sesji pytań i odpowiedzi na YouTube oraz mają wspólne konto na Instagramie, gdzie publikują zdjęcia i filmy związane z ich uroczym związkiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz