środa, 23 sierpnia 2023

Duncan Laurence, zwycięzca Eurowizji w 2019 roku, wziął ślub. Holenderski muzyk powiedział "tak" ukochanemu

 Duncan Laurence, zwycięzca 64. Konkursu Piosenki Eurowizji w Tel Awiwie, wyszedł za mąż. Wykonawca hitu Arcade był w wieloletnim związku ze współkompozytorem jego utworów. Kim jest Jordan Garfield?

Zwycięzca Eurowizji 2019, Duncan Laurence oraz jego partner Jordan pochwalili się zdjęciami z ceremonii ślubnej. Para w tym roku wspólnie wzięła udział w Konkursie Piosenki Eurowizji w roli kompozytorów.

Po blisko trzech latach od zaręczyn zwycięzca Eurowizji 2019 poślubił swojego wybranka, również artystę. Duncan Laurence i Jordan Garfield byli parą od 2020 roku, kiedy poznali się w Sztokholmie, gdzie aktualnie mieszkają. Pochodzący z Chicago kompozytor i absolwent studiów licencjackich ze sztuki na University of Valley Forge w Pennsylvanii stoi za częścią utworów Duncana, w tym za piosenką Stars. Premierowe jej wykonanie miało miejsce podczas finału Eurowizji 2021 w Rotterdamie. Ich pierwszą współpracą był natomiast utwór Beautiful. Orientacja seksualna zwycięzcy z Tel Awiwu nie była nigdy ukrywana, a sam zainteresowany otwarcie mówił o niej również w polskich mediach, m.in. w wywiadzie na kanale grabari.pl.

Para napisała piosenkę Burning daylight, z którą Mia Nicolai i Dion Cooper reprezentowali Holandię na tegorocznym Konkursie Piosenki Eurowizji w Liverpoolu. Wybór kompozycji był kontrowersyjny ze względu na rzekome faworyzowanie Duncana przez holenderską telewizję. Najnowszym wydaniem Laurence’a we współpracy z mężem jest utwór Anything, zaprezentowany zaledwie kilki dni temu. Premiera kolejnego singla RIP jest natomiast zaplanowana już na 25 sierpnia. Nowy album ma się ukazać do końca roku. Jak wiemy z relacji w mediach społecznościowych, po ślubie obaj panowie będą się posługiwać wyłącznie prawdziwym nazwiskiem Duncana, de Moor.

"Jestem kimś więcej niż tylko artystą. Jestem człowiekiem, jestem osobą biseksualną, jestem muzykiem. Jestem dumny z tego, że mogłem pokazać, kim jestem." Ukochany Duncana pochodzi ze Stanów Zjednoczonych i również związany jest z branżą muzyczną. 

zdjęcia Instagram/Duncan Laurence - źródło eurowizja.org/Replika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz