piątek, 11 sierpnia 2023

Dan i Ollie z programu I Kissed A Boy dzielą się lekcjami z podróży z obrazem własnego ciała: „Po prostu zaakceptuj się, kochanie”

Dwie gwiazdy programu I Kissed A Boy (IKAB) opowiedziały otwarcie o swoich osobistych podróżach związanych z wizerunkiem ciała.

Dan i Ollie, jedyna para, która przetrwała po kręceniu gejowskiego programu randkowego BBC, udzielili wywiadu wyłącznie dla magazynu Attitude w najnowszym numerze, który właśnie ukazał się.

Ollie, 27 lat, który otworzył się na temat swoich wcześniejszych doświadczeń związanych z wizerunkiem ciała podczas IKAB, powiedział Attitude, że "w 100% zmagał się z wizerunkiem ciała to problem w społeczności gejowskiej".

Kontynuował: "Wszystkie moje kompleksy wynikają z tego, że w przeszłości źle się poczułem i zostałem osądzony przez innych chłopców ze względu na moją większą posturę. Doświadczenie, o którym opowiedziałem w I Kissed A Boy, naprawdę sprawiło, że czułem się całkowicie nieodpowiedni, niechciany i niewybaczalny".

Młody mężczyzna z Brighton powiedział także, że czasami nie mógł "dojrzeć dla siebie przyszłości, która obejmuje miłość czy szczęście".

W rezultacie Ollie wykształcił "niezdrowy związek" z siłownią, środowiskiem, w którym nie czuł się komfortowo.

"Przez wiele lat cierpiałem z powodu tego, że czułem, że nie jestem tym, czego ludzie chcą", dodał.

"Jestem wciąż za dużym, i ciągle przypominam sobie, żeby być pewniejszym siebie i szczęśliwszym z tego, jak daleko już doszedłem. Niespokojny nastolatek, który wstydził się swojego ciała i czuł się niegodny, ma teraz zupełnie inne podejście. Choć czasami nie jestem w takiej formie, jakiej bym chciał, to moje myślenie jest teraz o wiele zdrowsze."

Oprócz czasu spędzonego w programie IKAB, Ollie twierdzi, że kluczem do jego podróży było obserwowanie innych ludzi, którzy dumnie żyją i ubierają się tak, jak lubią.

"Bycie świadkiem pewności siebie ludzi jest bardzo inspirujące. [Ludzie, którzy] absolutnie nie przejmują się światem, wyglądają znakomicie. Patrzę na nich i myślę sobie, 'Żyją najlepszym życiem. A ja martwię się tak bardzo?'"

Tymczasem Dan, również 27 lat, powiedział dla Attitude, że w przeszłości miał trudności z wyrażeniem swojej podróży związanej z wizerunkiem ciała.

"Zawsze miałem uczucie, że jestem za chudy. Czuję się jak idiota, mówiąc to głośno, ale dla mnie to rzeczywistość. Zawsze miałem trudności z nabieraniem wagi, a widok umięśnionych facetów na Instagramie i w magazynach wywołał u mnie kompleks związany z ciałem."

"Czy moje ramiona są zbyt małe, by nosić podkoszulek? Czy nogi są za chude, by nosić krótkie spodenki? To są walki, które stoczyłem sam ze sobą. Na pewno jeśli czuję to ja, to wiele innych facetów też tak czuje."

"Ludzie mówili mi, że jestem bardzo chudy, i uważali to za komplement, ale to naprawdę nakręcało moje negatywne uczucia wobec mojego ciała."

Z czasem Dan przezwyciężył swoje obawy dotyczące siłowni, przyznając, że jego podróż również jest "pracą w toku" i że nauczył się "nie dążyć do doskonałości".

Szkot przyznał również, że wcześniej więcej ćwiczył przed pójściem do klubu nocnego, co, jak sam przyznał, "(prawdopodobnie) nikt nie zauważał poza mną".

Zdał sobie sprawę, że "to był zły sposób na wykorzystanie mojej energii, i jestem wdzięczny, że już wyrosłem. Dowiedziałem się więcej o fitnessie, co pozwoliło mi zbudować ciało bardziej zgodne z moimi oczekiwaniami."

Obaj mężczyźni uznali również, że trudno jest uniknąć "idealnych" obrazów tego, jak gej powinien wyglądać, które dominują w mediach i w mediach społecznościowych.

Oboje podkreślili, że chociaż to jest ważny cel, do którego można dążyć, to nie jest to wszystko i nie jest najważniejsze."

"Dla mnie ustanawia to standard, którego nie sądzę, że kiedykolwiek bym mógł osiągnąć", powiedział Dan. "To sprawiłoby, że byłbym nieszczęśliwy próbując."

"Myślę, że to też byłby mój przekaz z tym artykułem. Jesteśmy wszyscy w trakcie pracy nad sobą. Nie ma doskonałego ciała, drogi bycia lub życia. Ktoś pokocha cię dokładnie takim, jaki jesteś. Po prostu bądź sobą, kochanie."

Zwracając się do czytelników, Ollie dodał: "Jesteś jedynym modelem stworzonym i wyprodukowanym w tym stylu. To się nazywa limitowana edycja, kochanie."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz