wtorek, 21 marca 2017

Katy Perry, Tim Kaine, America Ferrera przyznano im "Nagrodę Równości" przez Human Rights Campaign


Katy Perry i prezes HRC Chad Griffin
"Nigdy nie przestanę być sojusznikiem społeczności LGBTQ. Nigdy nie przestanę ich kochać" - Katy Perry wygłosiła poruszającą przemowę dziękując za przyznaną jej przez Human Rights Campaign "Nagrodę Równości".

Artystka swoją przemowę zaczęła od wspomnień związanych ze swoim dzieciństwem. 32-letnia piosenkarka jest dzieckiem pastorostwa. Dorastała słuchając muzyki gospel, śpiewając w kościelnym chórze. Od najmłodszych lat jeździła na obozy religijne, podczas których modliła się za "wyleczenie" homoseksualistów na całym świecie. Jej pogląd na życie zmienił się w momencie, kiedy weszła w okres nastoletniego buntu i poznała ważną dla siebie osobę. Dopiero wtedy zauważyła, że w jej otoczeniu są ludzie, którzy żyją według własnych zasad i nie wszystko na tym świecie jest czarno-białe - szczególnie ludzka seksualność.

Pocałowałam dziewczynę i spodobało mi się to. Prawda jest taka, że zrobiłam więcej niż to! Jak miałam to pogodzić ze śpiewem w kościele i udziałem w tzw. "obozach Jezusa"? Byłam ciekawa i już wtedy wiedziałam, że seksualność nie jest czarno-biała jak moja dzisiejsza sukienka. Szczerze mówiąc, nie zawsze postępowałam właściwie, ale w 2008 roku kiedy zadebiutowałam ze swoim singlem rozpoczęłam ważną dla siebie przemianę, którą najwyraźniej zaciekawiła również resztę świata.

Gwiazda poruszyła również temat feminizmu, ludności muzułmańskiej i latynoamerykańskiej. Zachęcała wszystkich zebranych do wspólnego działania na rzecz wymienionych przez nią społeczności.

Nadszedł czas abyśmy zaczęli kierować się w naszym życiu empatią, łaską i współczuciem. Szczególnie teraz, w obecnych czasach, musimy się zjednoczyć. Nigdy nie przestanę wspierać i być oddanym sojusznikiem społeczności LGBTQ. Dziękuję za tę nagrodę - glamour.pl


Aktorka Lena Dunham znana z serialu HBO dziewczyny przedstawia aktorkę America Ferrera wręcza jej nagrodę organizacji HRC.



Senator Tim Kaine odbiera nagrodę HRC od rąk koszykarza Jason Collins





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz