piątek, 21 sierpnia 2020

Ploty: Jim Parsons, Chi Chi DeVayn, Peck, Shania Twain, Beata Kozidrak, Sharon Stone, Ellen DeGeneres, Billie Eilish ...


"Teoria wielkiego podrywu" zakończyła się w maju 2019 roku po 12 sezonach, choć mogła mieć więcej. Telewizja CBS chciała kontynuować serial, który wciąż miał świetną oglądalność, ale Jim Parsons powiedział: "dość!".

– Nasze finalne kontrakty były na ostatnie dwa lata, ale nikt z nas nie wiedział, co to będzie oznaczać, kiedy je podpisywaliśmy. W głębi duszy miałem podejrzenie, że dla mnie to będzie na tyle, ale nigdy nie mów nigdy i kto wie. Byłem wykończony i zdenerwowany, bo jednocześnie życie jednego z naszych psów zbliżało się do końca – wspomina aktor lato 2018, tuż przed wejściem na plan 12. sezonu TBBT.

Parsons wtedy grał jednocześnie w sztuce w Nowym Jorku i pamięta, że bał się, że jego pies umrze, kiedy on będzie w pracy. W końcu podjęli z mężem decyzję o uśpieniu zwierzaka. Kilka dni później aktor poślizgnął się na scenie i złamał stopę.

 To był najstraszniejszy moment przez kilka następnych dni, bo nic nie wiedziałem – czułem się, jakbym był na skraju urwiska, balansowałem i zobaczyłem coś naprawdę mrocznego na dole, pomiędzy śmiercią psa i tym, że nie wiedziałem, co oni by zrobili, gdybym nie wrócił grać dalej w sztuce – opowiada.

– Miałem ten moment olśnienia, kiedy sobie pomyślałem, że jestem szczęściarzem, bo udało mi się na wiele sposobów. I zacząłem myśleć: "Przestań przekraczać prędkość. Wykorzystaj ten czas i rozejrzyj się dookoła". I to zrobiłem. Pomyślałem, że muszę wykonać ruch. I to właśnie powiedziałem Chuckowi Lorre'owi i Steve'owi Molaro, kiedy z nimi rozmawiałem po powrocie do pracy. Powiedziałem im: "Gdybyście mi powiedzieli, że tak jak mój ojciec mam jeszcze sześć lat życia, myślę, że są inne rzeczy, których chciałbym spróbować" – kończy Parsons - serialowa.pl.


Orville Peck i Shania Twain najnowsza wspólna piosenka „Legends Never Die”.


Najnowsza piosenka Taylor Swift „The Lakes”.


Beata Kozidrak nagrała własną interpretację hip-hopowego przeboju „Bez ciśnień”


Billie Eilish wykonuje ‘My Future’ na konwencji demokratów. Billie Eilish: „Donald Trump niszczy nasz kraj i wszystko, na czym nam zależy”.


 John Legend zaśpiewał na konwencji demokratów


 Katy Perry, wykonuje „What Makes A Woman”


 Carly Rae Jepsen „Me And The Boys In The Band”.


Sytuację dodatkowo pogarsza fakt, że siostra 62-letniej aktorki od wielu lat walczy z toczniem, który jest bardzo wyniszczającą i podstępną chorobą. Sharon Stone na swoim instagramowym profilu nieustannie nawołuje do bardziej rozsądnego zachowania i noszenia masek na twarzy. W kwietniu jej przyszywana babcia zmarła na koronawirusa - onet.pl


Ed Glavin, Kevin Leman i Jonathan Norman - producenci "The Ellen DeGeneres Show" - odchodzą z programu. To pokłosie wewnętrznego śledztwa WarnerMedia, które wszczęto po oskarżeniach szeregowych pracowników o mobbing i "toksyczną atmosferę" na planie produkcji - Wirtualne Media.


Janja Lesar broni LGBT oraz o "Tańcu z Gwiazdami"


Wideoportal zapytał Rafała Grabiasa, który wraz ze swoim partnerem Gabrielem Sewerynem występuje w popularnej serii "Królowe życia", co sądzi o LGBT. Celebryta nie chce mieć z tym środowiskiem nic wspólnego, ponieważ uważa je za zbyt konfliktogenne.

Przyznam szczerze, że nie chciałbym w takich rozgrywkach uczestniczyć. Jesteśmy zarówno ja, jak i Gabriel podobnej myśli, że nie chcielibyśmy być utożsamieni ze środowiskiem LGBT, ponieważ uważam, że czasami jakby te zachowania są zbyt agresywne - skomentował.


Billy Porter wykonuje “For What It’s Worth”




Shaun T jest znany trener fitness, ponadto jest szczęśliwym żonatym mężczyzną i ojcem dwóch synów Sander i Silas. Ale Shaun T jest obecnie popularny w Internecie ze względu na coś więcej niż treningi i życie rodzinne. W szczególności chodzi o jego umiejętności wspólne informacje o tym, co lubi robić w sypialni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz