środa, 5 sierpnia 2020

Niemiecka firma Beiersdorf w właściciel marki NIVEA - postanowili ich krem będzie w kolorach tęczy dodatkowo zatrudniają drag queen


dyrektor Nivea Iain Holding
Niemiecka firma Beiersdorf w właściciel marki NIVEA, postanowiła wprowadzić na rynek niemiecki krem Nivea w kolorach tęczy.

„Produkując krem ​​NIVEA Creme w tęczowy kolorach, aby pokazać różnorodność i wysłać jasny sygnał” - mówi Dyrektor Generalny Niemcy/Szwajcaria Iain Holding, podkreśla, że różnorodność jest ważna dla globalnej firmy. „Dzięki naszej inicjatywie na rzecz większej wspólnoty pragniemy promować świat, w którym każdy może być kim chce, bez konieczności usprawiedliwiania się. Świat, który jest otwarty i w którym wszyscy razem się rozwijamy”.

Także postanowili współpracować z drag queen Olivią Jones: „Chcę inspirować innych do życia, pokazywać, kim i jaki jesteś lub chcesz być - bez względu na wiek, pochodzenie, płeć czy orientację seksualną. Wystarczy tolerancja, trochę odwagi i otwartości ”- mówi drag queen Olivia Jones.

Jednym z jej najważniejszych projektów Olivy Jones jest „Olivia macht Schule”, szkolny projekt, książka dla dzieci Keine Angst in Andersrum (nie bojąc się być innym). Olivii Jones inne drag queen - przede wszystkim drag queen Veuve Noire - chodzą do szkół, aby uczyć dzieci o tolerancji, różnorodności i szacunku, mając na celu położenie kresu nietolerancji, zastraszaniu i marginalizacji.

Ten projekt to coś więcej niż tylko praca dla promowania miłość i tolerancji - to coś, co dotyka nas wszystkich, ponieważ aby osiągnąć otwartą przyszłość, musimy zacząć od najmłodszych w społeczeństwie. Beiersdorf i NIVEA z dumą wspiera Olivię w jej projekcie „Olivia macht Schule” oraz promują z nią różnorodność i tolerancję we wspólnych klipach w mediach społecznościowych.

NIVEA zajmuje publiczne stanowisko w ramach kampanii „Więcej razem” i nawiązała partnerstwo z Olivią Jones, spotkało się z dobrym przyjęciem dla pracowników Beiersdorf, a w szczególności z siecią „Be You @Beiersdorf”. Utworzona w zeszłym roku sieć zajmuje się pracownikami firmy LGBTIQ.

„Naszym celem jest stworzenie tolerancyjnego środowiska pracy, w którym pracownicy i partnerzy zewnętrzni mogą czuć się swobodnie i wnosić swój wkład w wiele aspektów, niezależnie od ich seksualności lub tożsamości płciowej” - wyjaśnia członek założyciel Ralph Zimmerer, wiceprezes ds. Globalnej marki NIVEA. „Uważamy, że każdy na tej planecie powinien być w stanie pokazać swoje prawdziwe ja, swoją prawdziwą tożsamość. Różnorodność to coś, co wzbogaca nas pod każdym względem - zarówno zawodowym, jak i osobistym.

Witać firma Nivea zmieniła swoje poglądy, po jeszcze tam bym roku było oburzenie agencja reklamowa chciała reklamę z gejami, Nivea nie była zadowolona. Tym roku zatrudnili drag queen która dla prawicy chrześcijańskiej jest wrogiem po chodzi po szkoła i uczy dzieci tolerancji.


Dodatkowo spot wyreżyserowany przez Leonarda Witte - „Ponieważ razem świat jest lepszym miejscem” - gdzie pokazuje różne pary młode czy starszy gejów. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz