poniedziałek, 31 sierpnia 2020

Kościół chcę leczyć homoseksualizm




Trigger warning: przemoc seksualna.

„Lubisz wytrysk tatusia na swojej cipce?- takie pytania w konfesjonale miał zadawać 9-latce ksiądz Andrzej M., były proboszcz w Gorlicach”

"Przez lata księdza pedofila biskupi przenosili z parafii na parafię i z diecezji do diecezji. A on molestował i gwałcił chłopców"

"Biskupi Orszulik i Dziuba przez 25 lat kryli księdza pedofila"

"Katechetka ośmieliła dziewczynki do mówienia. Sąd: ksiądz przyznał się do molestowania"

"Ksiądz proboszcz molestował ministranta. Mieszkańcy gminy Niegowa są w szoku. Proceder trwał trzy lata"

'Ruszów: Ksiądz molestował niepełnosprawne dziewczynki. Sąd wypuszcza go z aresztu"

"Ksiądz molestował dzieci? Żaden chłopak nie chciał być jego ministrantem"

"Ksiądz oskarżany o molestowanie został przeniesiony na Ukrainę. Abp Skworc przeprasza"

"Jestem brudny – powtarzał często Jan, zanim się powiesił. W liście pożegnalnym napisał, że został kilkukrotnie zgwałcony przez księdza Mariana W. Duchownego o molestowanie oskarżyło ponad 20 osób, wcześniej przez lata panowała wokół niego zmowa milczenia"

To tylko kilka wycinków z internetowych portali.

TACY i ich koledzy CHCĄ "LECZYĆ" lesbijki, gejów i inne osoby nieheteronormatywne. Chcą leczyć TWOJE DZIECI.


Działaczka Jolanta Saacewicz:  Mam 13 lat i wilgotne elektrody przyklejone do jąder. Jestem gejem i zaraz popłynie prąd przez moje jądra żeby mnie uleczyć. Mój terapeuta wyświetla rzutnikiem zdjęcia kobiet. Mój mózg ma pamiętać, że widok kobiet jest dobry. Następny obraz. Zdjęcie mężczyzny. W tym momencie do moich jąder dopływa elektryczny szok i wbija piorunem w mózg. Teraz zimne waciki elektrod płoną między moimi nogami. Chyba zamoczyłem spodnie. Ból odpływa powoli, falą gorąca. Na ekranie pojawiają się zdjęcia kobiet. W tej chwili patrzę na te kobiece twarze z ogromną przyjemnością odchodzącego bólu. Ale znowu zmienia się zdjęcie i na ekranie widzę męską twarz i natychmiast elektryczny szok przeszywa mi jądra. Krzyczę. Płonie mi odbyt, znowu się moczę. Terapeuta mówi, że to koniec na dzisiaj. Podaje mi papierowe ręczniki. Wycieram podłogę.

Przerwa

Marzec 2018 roku. Parlament Europejski głosuje rezolucję potępiającą terapie przekształcające gejów w hetero. 435 za rezolucją, 109 przeciw, czyli za kontynuacją terapii.

Sala Pooperacyjna

Mam 15 lat i nie mam łechtaczki. Jestem lesbijką. Wycięcie łechtaczki zalecili specjaliści od terapii, która ma mnie zrobić hetero. Rodzice znów będą mnie kochać. Teraz boli bardzo. Nie wstaję. Mam podłączony cewnik.

Przerwa

Marzec 2018 roku. Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie Unii Europejskiej do zaprzestania i zakazania gejowskich „conversion therapies”.


Salka terapeutyczna

Mam 14 lat, tabletkę i szklankę z wodą. Połykam tabletkę. Terapeuta włącza telewizor. Oglądam pary hetero, które się całują i obejmują. Piękne krajobrazy. Terapeuta zapala lawendową świecę. Zmysłowa muzyka. Mija piętnaście minut i zaczyna mi być niedobrze. Nudności podbijają mi pod gardło. Tabletka na wymioty zaczęła działać. Terapeuta podaje mi wiadro. W torsjach opróżniam żołądek. Gdy prostuję się na ekranie są pary homoseksualne. Terapeuta przesuwa mi pod nosem wacik, który śmierdzi zepsutą rybą. Wymiotuję. Na ekranie geje całują się jak zwierzęta. Pęka mi głowa. Wacik pod moim nosem tym razem śmierdzi gównem. Wymiotuję żółcią. Na ekranie geje. Wymiotuje niczym, śliną. Geje na ekranie. Mdleję.

Przerwa

Marzec 2018 roku. Parlament Europejski. Europosłowie PiS i kilkoro europosłów z PO głosują za tym, by nie przerywać terapii uleczających gejów, by terapie były kontynuowane.

Piwnica kościoła

Mam 12 lat i leżę przywiązana do stołu skórzanymi pasami w mrocznym pokoju. Płonie tylko kilka świec. Ksiądz macha nade mną kadzidłem i krzyczy na kobietę-demona, by opuściła moje ciało, bo moje ciało jest chłopcem. Dym kadzidła gryzie mnie w gardle. Ksiądz krzyczy i uderza mnie rytmicznie po całym ciele małym batem z warkoczykami. Duszę się, dym jest gorący, duszący i już nic nie widzę. Szarpię pasy, którymi jestem przywiązana. Chcę uciec. Krzyczę: jestem chopcem, jestem już chopcem!!! Wiem, że tylko to mnie wyzwoli, że muszę to powiedzieć, by kobieta-demon mnie opuściła i ksiądz przestał.

Przerwa

Niemcy wprowadzili zakaz terapii konwersyjnych w 2019 roku. Terapie takie są zakazane na Malcie, w Ekwadorze, Brazylii, Tajwanie i 20 stanach USA. Różne rozwiązania zakazujące lub ograniczające prowadzenie takich terapii wprowadzają lub wprowadziły Francja, Hiszpania, Irlandia, Nowa Zelandia.

Przychodnia

Mam 17 lat, jestem gejem i wypijam pod okiem terapeuty cyproterone acetate. Ten lek brał Alan Turing. Rośnie mi od niego biust i sadło. Mąci mi się głowie. Drętwieją mi ręce, dostałem nerwowych tików. To chemiczna kastracja odwracalna. Mój terapeuta pokazuje mi zdjęcia mężczyzn i każe się masturbować. Jestem obolaly od prób, ta chemia zabija pragnienie seksu.Nie chce mi się nic, nie chce mi się żyć. Za trzy miesiące będzie lepiej. Wtedy już nie będę brał tej chemii. Wtedy będę musiał masturbować się patrząc na zdjęcia kobiet. Będę uczyć się tego co jest naprawdę przyjemne dla hetero.

***
Te terapie nadal trwają w kilku krajach europejskich i w kilkunastu stanach USA. Na życzenie pobożnych rodziców młodzi ludzie są siłą doprowadzani do ośrodków, które dokonują konwersji gejów. Prowadzone są głównie przez organizacje religijne i religijnie afiliowane ośrodki medyczne. Wśród metod uleczenia były i/lub są:

- wymiana jąder geja na transplantowane jądra osoby hetero.

- lobotomia wykonywana szpikulcem do lodu wkładanym przez nos.

- „masaże” odbytu ostrymi obiektami

- płukania pęcherza moczowego

- przymusowe akty seksualne z osobami przeciwnej płci

- kastracje operacyjne

- uszkadzanie zakończeń nerwowych genitaliów


Te przymusowe terapie dla młodzieży LGBTQ prowadzone są przez nielicencjowanych terapeutów i potępione przez wszystkie znaczące organizacje psychologów, psychiatrów i seksuologów.

Tylko w USA poddano tym terapiom ponad 700 tys osób. 20 000 młodych gejów i lesbijek poniżej 18 lat zostanie siłą doprowadzonych do takich ośrodków na życzenie rodziców.