niedziela, 13 listopada 2016

Słowo Boże na niedziele Liturgie kościołów Metropolitan, Papież, Katedra Hope, Joyce Mayer ...


Wiara i Tęcza - Świadectwo Hani: W latach 80tych, żeby podzielić się, zaczerpnąć rady, na temat homoseksualizmu zwierzyłam się znanej mi psycholog z Poznania..opowiedziałam,jej co czuję, jak czuję, i że interesuje mnie tylko własna płeć czyli kobiety.

Byłam naiwna, opowiadając jej o tym wszystkim...ta z kolei miała zaraz obok kolegę psychiatrę..dzisiaj powiem,że wykorzystała moją naiwność...ale nie będę tutaj nazwiskami "sypać"..bo to już nie jest istotne..

Ten psychiatra przeprowadził ze mną wywiad-rozmowę, ja wcale nie pomyślałam, że moje wyznanie o prawdziwej orientacji, zaprowadzi mnie do "piekła"!

Skierował mnie do szpitala psychiatrycznego w Gnieźnie, powiedział,że to będą tylko takie badania - testy które potrwają 1 - 2 dni...i do domu.

Sami mnie zawieźli..do Gniezna.Po przekroczeniu progu szpitala, zobaczyłam zupełnie jak dla mnie młodej dziewczyny koszmarne miejsce! Nie mogłam tak sobie powiedzieć,że mi sie nie podoba i jadę do domu...To były inne czasy!

I znów setki przeróżnych pytań..diagnoza "schizofrenia paranodialna na tle orientacji homoseksualnej" ...zastosowano u mnie silne leki zastrzyki Fenactil 50! Boże, co za koszmar..te leki zamykały moją tożsamość..moją godność..

moje "ja"...byłam chodzącym wrakiem...zamiast 1-2 dni, w tym piekle przeżyłam 3 tygodnie!!!!! Wmawiano mi,że to mój chory wymysł,że to choroba, i trzeba to wyleczyć...
Wpadłam na pomysł,żeby kłamać..nie miałam innego wyjścia MUSIAŁAM KŁAMAĆ, żeby z stamtąd wyjść!!!

Mówiłam tym "uczonym"psycholom" - psychiatrom,że "nie interesują mnie kobiety"...wręcz przeciwnie!

Boże, wyszłam z tego piekła...ale zanim wróciłam do normalności, musiało upłynąć sporo czasu...bo we mnie leki zrobiły spustoszenie...byłam słaba, i jak w letargu...podświadomie wiedziałam,że muszę walczyć z własnym ciałem,żeby uwolnić się z uwięzionej (przez leki) mojej podświadomości i świadomości...

Te doświadczenie z" piekła" pozostawiły we mnie wielką niechęć do psychologów..i psychiatrów.
Z orientacji nikt nikogo jeszcze nie wyleczył i nie wyleczy...bo to nie jest ŻADNA CHOROBA ani też DEWIACJA. Ogromnie cieszę się,że w latach 90-tych zniesiono taki zapis, że homoseksualizm nie jest chorobą ani dewiacją, i że nie wolno homoseksualistów dyskryminować. Młodsza generacja lesbijek i gejów ma lepsze czasy i większe prawa. Wogóle mają po prostu LEPIEJ, niż starsze pokolenie LGBTQ, które musiało ukrywać się w "podziemiu"...żeby przeżyć.

Vice Polska: Terapia Przemiany jest próbą „leczenia" gejów starającą się zmienić ich w hetero poprzez porady terapeutyczne i ograniczenia w ich stylu życia. Te praktyki sięgają do wczesnofreudowskiego okresu, kiedy homoseksualizm był postrzegany jako coś nienormalnego, a próby jego leczenia były społecznie popierane. Teraz homoseksualizm został usunięty z listy chorób psychicznych Stowarzyszenia Amerykańskich Psychiatrów, a Terapia Przemiany jest uznawana za nieefektywną, szkodliwą i potencjalnie zabójczą.

Jednak pomimo ogólnoświatowej bitwy mającej na celu akceptację społeczną małżeństw tej samej płci i równych praw gejów, Terapia Przemiany wciąż jest problemem, który praktykuje się każdego dnia w USA i innych częściach świata.

W tym reportażu, VICE dostał wyłączny dostęp do jednej z setek Terapii Przemian w USA. Podczas programu „Podróży do męskości" uczestnicy płacą ponad 600$ by uczestniczyć co weekend w zajęciach, które ponoć mają im pomóc przezwyciężyć ich orientację seksualną. Jedynym warunkiem by zostać członkiem personelu na spotkaniach jest ukończenie tej terapii z sukcesem.

Reporter spotyka się z inicjatorem Terapii Przemiany dr. Josephem Nicolosi, który pomimo zakazu prowadzi leczenie małoletnich w stanie Kalifornia. Dziennikarz stara się też zbadać, jak wygląda kontrowersyjna walka o legalizację indywidualnej Terapii Przemiany dla niepełnoletnich. Wybraliśmy się też na coroczną konferencję społeczności gejowsko-katolickiej, by porozmawiać z dawnymi liderami „ex-gejów", m.in. Johna Smida z „Love in Action".


Katedra Hope z Dallas


Biskup Robert Clement o Stonewall



Bez porównania - Przedostatnia niedziela roku kościelnego. Albowiem sądzę, że utrapienia teraźniejszego czasu nic nie znaczą w porównaniu z chwałą, która ma się nam objawić. (Rz 8,18)



Metropolitan Community Church Liturgia Toronto

Kościół Middle Church




Metropolitan Community Church Boston



Spirit of Hope Metropolitan Community Church Kansas



Metropolitan Community Church Cathedral SunCoast, Floryda



Metropolitan Community Church Palm Beaches, Floryda



Joyce Mayer - Największa zmiana



Hillsong



Papież spotkał się z byłymi księżmi i ich rodzinami



Anioł Pański z Ojcem Świętym Franciszkiem



Homilia Franciszka podczas Jubileuszu bezdomnych w ramach Nadzwyczajnego Roku Miłosierdzia



Boskie Słowa - Koniec świata



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz