czwartek, 17 listopada 2016

Ricky Martin zaręczył się z swoim chłopakiem


Ricky Martin gościł w programie Ellen DeGeneres, wyznał o tym że zaręczył się z swoim partnerem Jwanie Yosefie.

"Jwan jest artystą sztuki konceptualnej. Zachwyciłem się jednym z jego dzieł, a ponieważ jestem kolekcjonerem..."

"To postanowiłeś go zaliczyć" - weszła mu w słowo Ellen." To postanowiłem się skontaktować z artystą. Tak to się zaczęło... Aż się pocę teraz z nerwów, gdy o tym mówię"

O zaręczynach: "To ja oświadczyłem się jemu. Klęknąłem, jak trzeba, wyciągnąłem z kieszeni pudełeczko z pierścionkiem, po czym zamiast zapytać Wyjdziesz za mnie?, powiedziałem, jak głupi: "Mam coś dla Ciebie". On na to: "Tak?", ja: "Chcę już zawsze być z Tobą". On: "A pytanie?". I dopiero wtedy wróciła mi pamięć: "Wyjdziesz za mnie?" I powiedział: "Tak".  Ricky dodał też, że jego 8-letni synowie Mateo i Valentino bardzo polubili Jwana. (Replika)



Ekstra zaśpiewał u Ellen swoje największe hity


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz