niedziela, 13 listopada 2016

Klip muzyczny Luke Antony - True Colors, pierwszą na świecie supermodelką z zespołem Downa


Australijski piosenkarz gej Luke Antony nagrał teledysk, na postawie klasycznej piosenki Cyndi Lauper True Colors.

Wideoklipie występuje 19-letnia z Brisbane modelka Madeline Stuart, pierwsza na świecie supermodelka z zespołem Downa.

Antony'iego - brat ma poważne upośledzenie słuchu i najlepszym przyjacielem jest prawie niewidomych - spędził swoją karierę promując różnorodności, równości i integrację.

Stuart, była zachwycona być częścią projektu Antony'iego. "Byłam podekscytowana, aby pracować z Luke Antony, i jego praca jest w jednej linii z mojej misji integracji, powiedziała w oświadczeniu.

Po raz pierwszy wykonał piosenkę w Monachium na Pride Festival w Niemczech na początku tego roku jako poświęcenie dla ofiar Orlando, powiedział Antony dla GayStarNews.

"Dla mnie True Colors, dla każdego, kto jest nieco inny; czy jest to rasa, seksualność czy niepełnosprawność. Ważne jest, aby dowiedzieć się, kim jesteś i być dumni z tego kim jest."


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz