czwartek, 17 listopada 2016

News: Robbie Williams, Robert Biedroń, Spojrzenia, Sainsbury, Gejowski chór San Francisco, Travis Wall, CoverGirl ...


Robbie Williams myślał był taki czas w jego życiu mógł być gejem, ale nie mógł się zmusić, żeby uprawiać seks z mężczyzną.

"Wychowywałem się w czasach, gdy wyzwiska związane z byciem gejem miały za zadanie delikwenta sponiewierać. Miały zaboleć najmocniej. A potem co? Pierwsze w życiu ecstasy wziąłem w gejowskim klubie – i bawiłem się jak w raju. Pomyślałem: „Kurczę, że też wcześniej tego nie odkryłem!” – to ostatecznie zaprowadziło mnie do klubu AA.
Ale wracając: homofobia była wtedy wszechobecna, a ja, 21-latek, gdy zacząłem się zastanawiać, to stwierdziłem:
„Właściwie, to ja nie nienawidzę gejów. Bo właściwie za co?”

I ten wdrukowany homofob we mnie podszepnął mi wówczas: „Ej, nie nienawidzisz, bo może sam jesteś gejem, co?” I przestraszyłem się tego: „Rzeczywiście, chyba trochę jestem tym gejem”. (GayStarNews/Replika)

Na liście Trumpa nominowany do sądów najwyższego jest William H Pryor Jr., jeden z ekstremistów chrześcijański. Człowiek który nienawidzi praw LGBT, ale też prawa czarny, prawa kobiet. W Teksasie bronił stan żeby mógł nadal karać za homoseksualizm. Porównuje homoseksualizm do pedofilii, cudzołóstwa, nekrofilii, bestialstwa. (GayStarNews)

Nie wszyscy podzielają jego poglądy, ale mało kto zakwestionuje jego charyzmę czy nowoczesne podejście do polityki. W książce "Pod prąd" Robert Biedroń nie ucieka od trudnych pytań i niewygodnych tematów.

Gdy zacząłem sobie uświadamiać, że jestem gejem, usłyszałem, że znajdę ich w kościele, że przychodzą na spotkania oazowe. Chodziłem tam, żeby jakiegoś poznać. Oczywiście nie miałem zielonego pojęcia, jak taki gej wygląda, ale czułem, że oni tam są. Stałem pod kościołem i czekałem, aż wyjdzie gej (śmiech).

No widzisz, heteryków się o to nie pyta. Dla was to jest oczywiste jak powietrze, wprost przeźroczyste. Nawet tego nie dostrzegacie, nie widzicie, nie zastanawiacie się nad tym. A nas się pyta. Mamy przerąbane, musimy się tłumaczyć. Każdy się pyta: kiedy odkryłeś, że jesteś gejem?

Fizycznie podobali mi się chłopcy. To był etap, kiedy zaczyna się rozmawiać o piersiach, cipkach, które gdzieś zobaczy się w gazecie albo filmach. A ja od szesnastego roku życia kupowałem gejowskie pisma. W najbliższym kiosku pracowała nasza sąsiadka, więc musiałem chodzić do innego albo czekać na kolejną zmianę. Pełna konspiracja. (...) - Gazeta.pl

Twórca serialu Spojrzenia Michael Lannan dla NewNowNext mówił że gdyby przyszłości serial był kontynuowany, chciałby żeby Dom (grany przez Murray Bartlett) zostałby ojcem.

"Zawsze myślałem, że to będzie interesujące zobaczyć, jak stać się ojcem w jakiś sposób, bo był też obsesję na punkcie młodości na początku serii."

Pytany wyobrazić, facetów byłoby 10 lat później (np Gilmore Girls który specjalne odcinki powstają), odpowiedział: "Nie wiem, ale jestem pewien, że będzie skomplikowane i bałagan" ze śmiechem.

Koronę dla najpiękniejszej transseksualistki zdobyła 28-letnia Qie Nabh Tappii. Pierwszą wicemiss została Sefty Castanyo, a trzecie miejsce zajęła Amanda Sandova. Gala, na której okazało się, kto jest najpiękniejszą trasseksualistką, odbyła się 11 listopada w Dżakarcie. (Radio Zet)

Ditch The Label, organizacja dobroczynna która walczy zastraszaniem i przemocą na całym świecie, współpracuje z marką odzieżową Boohoo.com w kampanii, która zachęcić miłość nie ważne kim jesteś.

Stworzyli film, który podkreśla zarówno sam seks i międzyrasowe związki widzów pyta, co jest "normalne" i udowodnić, że miłość nie ma granic.

Współpraca rozpoczęła również towarzyszy linię odzieży, miedzy innymi koszulki z hasłami takimi jak "Miłość zwycięża nienawiść", 100% zysków pomoże funduszu istotne wsparcie anty-zastraszanie.


Sieć brytyjska supermarketów Sainsbury w swojej nowej kampanii reklamowej pojawiły się rodziny jednopłciowe. Sainsbury wyjaśnili chcą pokazać odzwierciedlać współczesną rodzinę Wielkiej Brytanii, dodatkowo zyski chcą przeznaczyć na szpital dziecięcy. (PinkNews)


Gejowski chór San Francisco, nowa trasa koncertowa po stanach, będzie w stanach które głosowali na Trumpa, pokazać nadzieje, miłość i chcą zmienić umysły i serca ludziom. "Wierzymy, że ta trasa jest krokiem w dobrym kierunku, będziemy budować mosty zrozumienia, współczucia i empatii." (Huffington Post)


Travis Wall, amerykański tancerz, mówi o sprawach LGBTQ i jak dowiedział się kim jest i zaakceptował poprzez taniec.


CoverGirl ogłosili że 17-letni początkujący charakteryzator James Charles został pierwszym mężczyzną reklamie popularnej marki kosmetycznej CoverGirl, Ellen zaprosiła go do swojego programu opowiadał o CoverGirl i o swoim życiu.

Covergirl dotychczas do swoi reklamy wybierał modelki czy gwiazdy. Po raz pierwszy w historii zdecydowali o tym, aby twarzą marki został mężczyzna.


​Pinksixty News wiadomości LGBT


Andy Cohen myśli o założeniu rodziny, wyznał w programie porannym, dodatkowo o swojej nowej książce.


Oficjalnym zwiastunie wersji "Pięknej i Bestii", gdzie zagrała Emma Watson w roli Belli, wejdzie na ekrany kin 17 marca 2017 roku, jest kolejną już adaptacją historii spisanej przez Jeanne-Marie Leprince de Beaumont.


Piosenkarka Otep Shamaya chce pokazać w Rosji że LGBT osoby nie są potworami



Tom Daley w Nowym Jorku, odwiedził miedzy innymi Stonewall



Na uniwersytecie Floryda na wydziale prawa spotkanie LGBT wspieranie różnorodność



W Słupskim Inkubatorze Technologicznym odbyła się konferencja “Słupsk – tu zwierzęta mają głos!”, poświęconej tematyce ochrony zwierząt w miastach i gminach. Na spotkaniu obecny był prezydent Słupska Robert Biedroń oraz Prezes Fundacji Międzynarodowy Ruch Na Rzecz Zwierząt Viva! Cezary Wyszyński. Gośćmi zagranicznymi byli Monique van Dijk Armor, Karen Soeters, Fundacja Nicolaasa G. Pierson z Holandia.



Robert Biedroń o projekcie budżetu na 2017 rok



Rok rządów PIS. Większość działań rządu nie służy podniesieniu poziomu życia Polek i Polaków – stanowi kolejną odsłonę wojenek na górze. Zapowiedzi walki z establishmentem okazały się wstępem do wymiany istniejącego na własny. Kolejne prezenty dla najbogatszych i najsilniejszych graczy finansowane będą kosztem pracującej większości społeczeństwa. Nie doczekamy się sprawiedliwych, progresywnych podatków ani podniesienia kwoty wolnej. Program Mieszkanie Plus, z którym ogromne nadzieje wiązali ludzie w całej Polsce, pozostaje mglistą obietnicą. Dostaliśmy za to zamordyzm, bezwstydne zagarnianie instytucji i wzrost nacjonalistycznej przemocy. Opozycja parlamentarna, mimo obecności w Sejmie i Senacie, nie zdołała zatrzymać kolejnych destruktywnych działań PiS. Udało się to tylko raz, dzięki ogromnej, oddolnej mobilizacji tysięcy kobiet w całym kraju, która doprowadziła do wyrzucenia do kosza barbarzyńskiego projektu całkowitego zakazu przerywania ciąży. (...) - Partia Razem


Democracy Now! wiadomości w perspektywy lewicowe


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz