wtorek, 22 listopada 2016

Aktor Mateusz Janicki z Singielki: Gdyby mój syn był gejem...


Foto: Antonina Gugała
Mateusz Janicki obecnie grający w serialu „Singielki” (redakcja pamięta go w roli bardzo przystojnego i bardzo stanowczego prokuratora z „Prawa Agaty”) to nowy Sojusznik akcji „Ramię w ramię po równość” Kampanii Przeciw Homofobii.

Poniżej kilka fragmentów z wypowiedzi Mateusza: „Pamiętam cudowną historię mojego przyjaciela, który nie wiedział jak powiedzieć swojej mamie, że jest osobą homoseksualną. W końcu powiedział: Mama, mój chłopak jest gejem!”

O sytuacji, gdyby jego syn oznajmił, że jest gejem: „Gdybym ja coś takiego usłyszał, to bym po prostu mojego syna przytulił i powiedział: Jestem Twoim tatą. Tyle.”

Jednocześnie, jako ojciec dwóch synów, podkreśla jak ważne dla niego jest to, jak jego synowie będą czuć się w Polsce:

„Chciałbym, żeby kraj, w którym się wychowują, był w pełni ich krajem. Chciałbym, żeby mogli się tu czuć bezpiecznie i szczęśliwie. Nie chcę, aby ktokolwiek bał się o swoje dziecko z jakiegokolwiek powodu.”


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz