piątek, 5 czerwca 2020

Ploty: Lili Reinhart, Darren Criss, Karolina Hamer, Tiziano Ferro, Ellen DeGeneres, Lady Gaga, Karamo Brown ...


Aktorka Lili Reinhart, znana głównie z roli w serialu dla nastolatków z CW - Riverdale, publicznie ujawniła się jako biseksualna.

„Chociaż nigdy wcześniej nie mówiłam tego publicznie, jestem dumną kobietą biseksualną”, powiedziała 23-latka w oświadczeniu na Instagramie, dzieląc się ulotką pokojowego protestu „LGTBQ  - #BlackLivesMatter”, który odbędzie się w West Hollywood w Kalifornii.


Darren Criss z żoną Mią na proteście Black Trans Lives Matter w Los Angeles. (justjared.com)


Karamo Brown, na temat rasizmu w społeczności LGBTQ.  „W społeczności LGBT istnieje wiele rasizmu”. „Rzeczy, które widziałem w społeczeństwie, które są także w społeczności LGBT”.

„Tak, mogłeś mieć kłopoty, ponieważ jesteś gejem, ale białe przywileje nadal istnieją.” Następnie wskazał, kiedy Grindr usunął filtr etniczny w celu zwalczania rasizmu.

„Biali homoseksualiści mówią, to źle, chcą mieć prawo odrzucać czarnych, Azjatów”. „Jeśli z natury nie rozumiesz, dlaczego to jest złe, jako osoba homoseksualna to masz problem”.

„Dorastając jako czarny człowiek w Ameryce z rodzicami-imigrantami wychowującymi dwóch czarnych synów,” - powiedział Karamo. „Są to ciągłe rzeczy, które widziałem, gdy moi przyjaciele i członkowie rodziny byli nękani przez policję, brutalnie traktowani przez policję”. (justjared.com)

W nowym wywiadzie dla Variety Indya Moore, która gra Angel Evangelista, powiedziała, że ​​nie było to niespodzianką, ale był to „słodko-gorzki moment”, w trzecim sezonie POSE. Nie będzie pocałunków, wszystko z powodu pandemii koronawirusa.
Billy Porter śpiewa “Home” z The Wiz” podczas World Pride 2019 w Nowym Jorku.


Babcia Zenia "Gdyby choć dziesięciu"



Bardzo utkwiły mi w pamięci linijki Kevina Abstracta z „Papercut”: „And all them baddies all my favourite rappers rapped about/Never made sense when them words played in my fu*king house”. A na „American Boyfriend: A Suburban Love Story” podobnych wersów jest znacznie więcej. Lider Brockhampton, jak nikt inny, wprost opisał kwestie, z jakimi musiał się mierzyć, dorastając i orientując się, że szczęśliwy może być tylko z chłopakiem. I choć w hip-hopowej świadomości raperzy LGBT istnieją dopiero od niedawna, tak głos zabierali oni już dwadzieścia lat temu.

Chciałem robić piosenki o miłości, romansach, życiu i rzeczach, które nie mają nic wspólnego z moją queerową tożsamością. Chciałem, aby młodzi chłopcy mówili: „To jest raper-gej i jest zajebisty!” (...) - skrr.pl.


Panna młoda Kim wychodzi za mąż za swojego narzeczoną w ciągu zaledwie 4 tygodni, ale dopiero kupuje suknię ślubną, gdy zdaje sobie sprawę, że jej rodzina w pełni akceptuje jej związek.


Irlandzkie drag queen na rzecz równości "A Woman's Heart"


„Balla per Me” to nowa piosenka ujawnionego włoskiego piosenkarza Tiziano Ferro.


Ellen DeGeneres: „Nie mówiłam wcześniej, ponieważ nie wiem, co powiedzieć. Jestem taka smutna i zła. Wiem, że nie powiem właściwej rzeczy, wiem, że dla wielu ludzi, którzy nie zgadzają się z tym, co mówię, ale mam platformę i mam głos i zawsze opowiadałem się za równością.”


Pinksixty Culture - na temat Ashley Nicolette znana jako Halsey, piosenkarka i autorka tekstów.



Tiziano Ferro poznał Lady Gagę podczas premiery Chromatica. 15-minutowy wywiad dla włoskiej stacji Rtl 102,5.

Znany duszpasterz i ewangelizator ks. Michał Misiak, na którego biskup łódzki kilka miesięcy temu nałożył ekskomunikę a następnie ją zdjął, odchodzi z Kościoła katolickiego. O swojej decyzji poinformował za pośrednictwem mediów społecznościowych. - Zacząłem żyć pełnią życia - napisał.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz