piątek, 12 czerwca 2020

Ploty: Jim Parsons, Antoni Porowski, DJ Raymix, 13 powodów, Beyoncé, Schitt's Creek, Andy Cohen, Queer Eye, Erasure, Tan France, Sean Penn ...


"Byłem tak przerażony, że bałem się nawet, kiedy pierwszy raz zostałem nominowany do nagrody Emmy. Bałem się przede wszystkim tego, że to może zaszkodzić naszej ogromnej telewizyjnej produkcji" - mówi o byciu gejem James Parson, znany z roli Sheldona Coopera w "Teorii wielkiego podrywu". Aktor po latach wraca do swojego coming out-u i tego, jakie miał dla niego znaczenie.

Sitcom powstawał w latach 2007-2019. Parson wyszedł z szafy dopiero w 2012 r. na łamach The New York Timesa, przyznając, że od wielu lat jest w związku z mężczyzną. Wcześniej nie mówił publicznie na temat swojej orientacji seksualnej. Jak przyznaje teraz - obawiał się, że otwarte mówienie o byciu gejem sprawi, że utraci pracę w serialu.

Aktor wraca teraz do wspomnień w magazynie "The Hollywood Reporter". "Miałem 33 lata, kiedy zacząłem grać w "Teorii Wielkiego Podrywu". Serial szybko się rozkręcił i stał czymś większym niż pierwotnie miał być" - mówi Parson. "Ale nie dorastałem w czasach nawet bliskich tego, co mamy teraz. Kiedy powiedzenie komuś, że jest się gejem tak wiele znaczyło. Myślę, że było dużo trudniej te 20 lat temu".

Parson dodaje: "Byłem przerażony. Nie bałem się aż tak bardzo utraty pracy, czy w ogóle zaprzeczania własnej seksualności. Ale bałem się na tyle, że zrobiłem sobie misję z niemówienia o tym nikomu. Byłem tak przerażony, że bałem się nawet, kiedy pierwszy raz zostałem nominowany do nagrody Emmy. Bałem się przede wszystkim tego, że to może zaszkodzić naszej ogromnej telewizyjnej produkcji" - Queer.pl.


W Los Angeles i Nowym Jorku producent telewizyjny Ryan Murphy jego dwa wspaniałe domy dla swojej rosnącej rodziny.


Caitlyn Jenner rozmawiała z People w piątej rocznicy zmiany płci powiedziała magazynowi, że jej polityka ewoluowała, i powiedziała, myśli, „nosi okulary w kolorze różowym”, kiedy myślała, że ​​może zmienić światowe myślenie o transpłciach osobach: Teraz wiem, że mogę tylko zmieniać jedną osobę na raz.

„Jenner ma wrażenie, że zrobiła znaczący postęp. Zmieniłam sposób myślenia na wiele sposobów” - mówi. (Teraz określa się jako „ekonomicznie konserwatywna i postępowa społeczna” i uważa, że ​​„potrzebujemy równości dla wszystkich, niezależnie od tego, kto jest w Białym Domu”). „Kocham moją społeczność. Naprawdę chcę pomóc - mówi. W tym celu w ciągu ostatnich trzech lat po cichu udzielała stypendiów studenckich dla studentów trans i przeniosła swoją fundację na koncentrację na trans młodzieży”.

Monika Miller nigdy nie ukrywała swojej orientacji. Od początku mówiła, że jest biseksualna, jednak teraz postanowiła doprecyzować to stwierdzenie. 25-latka powiedziała, że jest panseksualna.

Zauważyłam, że wygląd drugiej osoby nie jest dla mnie najważniejszy. Bardziej pociąga mnie to, czy ktoś jest ambitny, kreatywny, żywy. Nie spotyka się takich osób codziennie. To mnie pociąga i jest atrakcyjne - plejada.pl.


Tan France oficjalnie został obywatelem USA i obiecał, że natychmiast zarejestruje się, aby mógł głosować w celu pozbycia się Donalda Trumpa.

Wiadomość pojawia się zaledwie kilka miesięcy po tym, jak France, powiedział, że nigdy nie wróci do Wielkiej Brytanii z powodu rasizmu w tym kraju.

France, który pochodzi z Doncaster, ale mieszka w Salt Lake City w stanie Utah, siedem lat, powiedział w wywiadzie, że łatwiej mu żyć w Ameryce po atakach rasistowski w Wielkiej Brytanii. (Pink News)


Ekipa Queer Eye - Antoni Porowski, Karamo Brown, Tan France, Jonathan Van Ness i Bobby Berk dzielą z People Magazine, na temat inspiracji osób którzy dzięki nim ujawnili się.


Jeden z najpopularniejszych meksykańskich artystów nie chce już milczeć na temat kim jest, chociaż odradzano mu wyjście z szafy w branżę muzycznej.

Piosenkarz i DJ Raymix („Oye Mujer”) ujawnił się w mediach społecznościowych. 29-latek (Edmundo Gómez Moreno) opublikował film na YouTube, w którym po raz pierwszy mówił o swojej orientacji seksualnej. W weekend dodał wpis na Instagramie obok zdjęcia dłoni w kolorze tęczy. „Soy Edmundo y soja gay” (Jestem Edmundo i jestem gejem).


Serial Netflix - 13 powodów, fani skrytykowali serial za „traumatyczny” zwrot akcji. W ostatnim sezonie, że ​​jedna z głównych postaci umrze. Okazuje się, że to Justin Foley (Brandon Flynn), który zmarł z powodu powikłań związanych z HIV/AIDS. Jego nieoczekiwana śmierć spowodowała powszechne reakcje ze strony długoletnich fanów, którzy skrytykowali scenarzystów serialu jako „nieodpowiedzialnych” za to, że nie podkreślili, że zarażenie się HIV i AIDS „nie jest wyrokiem śmierci w 2020 roku”. (GT)


Beyoncé, „Wszystkim tym, którzy czują się inni, mówię, wam bądźcie sobą, twój homoseksualizm jest piękny”.


Obsada Schitt's Creek nakręciła specjalny klip dla w ramach „Dear Class of 2020”, na YouTube. Mieli także gościa specjalnego, który dołączył do nich Mariah Carey w wykonaniu hitu „Hero” z 1993 roku.


Shamir, piosenkarz pop-soul, powraca z nowym singlem i klipem nakręconym całkowicie w domu podczas pandemii koronawirusa. Nowy utwór „On My Own” jest częścią nadchodzącego albumu.


Wersja Familiady amerykańskiej z udziałem Andy Cohenem


Amerykańska wersja Milionerów z udziałem Andy Cohen i Anderson Cooper.


Gwiazdy Queer Eye Jonathan Van Ness, Antoni Porowski, Bobby Berk i Tan France wraz z uczestnikiem sezonu 4 Wesley Hamilton wezmą udział w programie Family Feud - Familiadzie. Zmierzą się z oryginalną obsadą  Queer Eye, Carson Kressley, Ted Allen, Kyan Douglas, Thom Filicia i Jai Rodriguez.


Sean Penn gościł w programie Howarda Sterna. Penn omawia swoją podróż na Kubę i potwierdza, że ​​jego córka, Dylan Penn, odmówiła podania ręki Fidelowi Castro z powodu polityki anty-LGBT w jego kraju.


Carson Kressley był pierwszej edycji Porady różowej brygady opowiada o dorastaniu byciem gejem i tym, jak wspiera młodzież LGBTQ.


MTV Pride: Jade wita zwyciężczyni Drag Race w Wielkiej Brytanii, Vivienne, w jej kuchni, dotyczące gotowania, z wyjątkowym występem z Tan France.


Nowa piosenka Erasure “Hey Now”


 Lady Gaga, Ariana Grande - Rain On Me (remiks holenderskie „Mogue”)


Ben Platt „Everything I Did To Get To You”.


Sia “Together”.


Architectural Digest pokazuje 11 szaf celebrytów, najbardziej imponujących garderób takie gwiazd jak Tan France, Dita Von Teese, Liv Tyler i Michael Kors.


Lars Erickssong (okej, tak naprawdę to Will Ferrell) i Sigrit Ericksdottir (tak, tak, to Rachel McAdams) wykonują piosenkę „Volcano Man”, którą będzie można usłyszeć w nowym filmie „EUROVISION SONG CONTEST: HISTORIA ZESPOŁU FIRE SAGA”. Premiera już 26 czerwca na Netflix.



Gościnnie sędzia olimpijczyk Greg Louganis w programie That's One for the Scrapbooks!


Ryan Murphy jego serial Hollywood, kulisy serialu


Karamo Brown, dla  „Daily Pop”, na temat protestów Black Lives Matter i przyznaje, że optymistycznie patrzy na to, co będzie dalej.


.@Disclosure_Doc — from director Sam Feder and producer Laverne Cox — features interviews with MJ Rodriguez, Jamie Clayton, Jen Richards, Lilly Wachowski, Yance Ford, and more in taking a vital and unprecedented look at the history of trans representation across film and TV pic.twitter.com/yJTNKf765o
Gościem Odety Moto była Areta Szpura, współzałożycielka marki Local Heroes, aktywistka. Odniosła się do głośnej ostatnio w Polsce afery metkowej i tego, jak branża modowa wpływa na naszą planetę.


David Davis opowiada o byciu queer, czarnym artyście i dzieleniu się swoją muzyką.


Black Ink Crew program VH1 America, z okazji miesiąca dumy


Andy Cohen i niezliczone inne gwiazdy Bravo publicznie odpowiadają na temat decyzję telewizji o zerwaniu więzi z wieloma członkami obsady Vanderpump Rules.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz