czwartek, 11 czerwca 2020

Anderson Cooper z swoim synem Wyatt na okładce magazynu People


Dziennikarz i prezenter CNN Anderson Cooper najnowszej okładce magazynu People swoim synem Wyattem. Magazyn, który ukaże się w ten piątek, jest pierwszym wydaniem People's Pride.

Cooper, ujawnił w swoim programie w CNN pod koniec kwietnia, że ​​został ojcem poprzez surogatkę. Opublikował zdjęcia jego i syna na swoim Instagramie.

 Teraz People Magazyn pozował ze swoim synem piękny portret wykonany przez fotografkę Melanie Acevedo i opowiedział o swoim doświadczeniu bycia rodzicem. Opisuje narodziny swojego syna jako: „Spełniło się marzenie”.

„Kiedy miałem 12 lat i wiedziałem, że jestem gejem i myślałem o swoim życiu:„ Nigdy nie będę mógł mieć dziecka ”- mówi Cooper.

„Wydaje mi się, że moje życie naprawdę się zaczęło”. „Zastanawiam się, na co czekam mi w życiu? To nowy poziom miłości. Nie jest podobny do niczego, czego doświadczyłem wcześniej".

Po wieści, że Cooper i jego były partner Benjamin Maisani, będą razem wychowywać dziecko.

Mimo ma mało snu ale zadowolony jest. „Jestem bardziej zmęczony niż kiedykolwiek, ale nie zmieniłbym tego” - powiedział Cooper.

W majowym, w wywiadzie dla Howarda Sterna, Cooper wyjaśnił, dlaczego wybrał swojego byłego jako współ-rodzica: „Tak naprawdę nie mam rodziny, więc moi przyjaciele stają się moją rodziną” - powiedział. „I to jest ktoś, z kim byłem związany przez 10 lat. On jest świetnym facetem.

„Kiedy byłem mały, była to tylko moja mama [Gloria Vanderbilt] i mój brat” - wyjaśnił Cooper. Stracił ojca w wieku dziesięciu lat. Jego brat odebrał sobie życie w 1988 roku w wieku 23 lat. Jego matka zmarła w zeszłym roku.

Oprowadza po pokoju syna