wtorek, 9 października 2018

Wybory 2018 - Kandydaci Wiktoria Maria Arbaros, Adrian Muszyński, Adam Jarecki, Patryk Wydurski ...


"Cześć i czołem. Jestem studentką nawigacji na Akademii Morskiej w Szczecinie i w tym roku coś strzeliło mi do głowy, żeby kandydować w wyborach samorządowych. Należę do społeczności tęczowej i chcę mieć możliwość reprezentowania nas wszystkich w sejmiku województwa zachodniopomorskiego startując z list KWW Partii Razem

Krótko o mnie: Wiktoria Maria Arbaros, lat 20. Członkini partii razem od 2016 roku, od 2017 do chwili obecnej zasiadam w Zarządzie Okręgu. Współorganizowałam pierwszy szczeciński Marsz Równości jako członkini stowarzyszenia Lambda Szczecin. Dumna lesbijka w związku z długoletnim stażem. Miłośniczka dobrej literatury, gier komputerowych i sportów walki.

Program Partii Razem zakłada równość wszystkich obywateli, bez względu na płeć, pochodzenie, orientację czy poglądy. Jesteśmy partią postępową, jedyną, która powstrzymała się od wejścia w koalicję z powodu obstawania przy naszych ideałach.

Główne założenia programu obejmują również aktywizację kobiet na rynku pracy, rozbudowanie komunikacji miejskiej oraz wprowadzenie zajęć z edukacji seksualnej w szkołach.

Przyznam szczerze, że lubię politykę. Wiele osób odsuwa się od niej ze względu na nieczyste zagrania posłów i radnych, jednak odpowiednie osoby mogą zmienić reputację reprezentantów zasiadających w sejmie/sejmiku/radzie miasta.

Wiktoria Maria Arbaros, miejsce 2 na listach KWW razem (lista nr 6) do sejmiku wojewódzkiego z okręgu wyborczego nr 1 (Police-Szczecin-Dobra) Pozdrawiam, Wiktoria Maria Arbaros" (Replika)


"Witam, Jestem kandydatem na Radnego Sejmiku Województwa Lubuskiego z okręgu nr 5 Partii Zieloni. Jestem wyoutowanym gejem i wspieram inicjatywy LGBTQ.

Lista nr 3
Miejsce nr 1
Okręg nr 5 Partii Zieloni

Kandydatury osób LGBTQ do sejmików, urzędów i innych instytucji są potrzebne, bo trzeba głośno mówić, że NAS jest wielu, że jesteśmy wszędzie, a nie mamy równych praw. Pozdrowienia - Adrian Muszyński" (Replika)


"Hej, Repliko, Piszę do Was, ponieważ kandyduję w zbliżających się wyborach samorządowych do sejmiku województwa mazowieckiego w okręgu płockim z list Partii Zieloni na miejscu nr 5.

Od kilku lat angażuję się w życie społeczne i polityczne będąc członkiem Partia Zieloni i Amnesty International Polska. Przez dwa lata sprawowałem funkcję przewodniczącego w Stowarzyszenie Ostra Zieleń tj. młodzieżówce Zielonych.

Aktywnie wspieram i biorę udział w wydarzeniach o tematyce LGBTQ . Z poziomu samorządu chciałbym propagować kulturę LGBTQ, wspierając i organizując warsztaty, spotkania oraz zajęcia dla młodzieży. Z pozdrowieniami, Patryk Wydurski"


"Dzień dobry. Jestem sojuszniczką LGBTQIA+, mamą tęczowej córki, więc jeśli kandydujących sojuszników też chcecie, to mój biogram poniżej:

Żaneta Płosa - z zawodu graficzka komputerowa, z miłości przyszła psycholożka (studia w toku). Mama aktywistki LGBTQIA+. Sojuszniczka, całym sercem za wyrównywaniem szans dzieci i młodzieży, za godnymi warunkami mieszkaniowymi i za świeckim państwem! Właścicielka 4 kotów "z odzysku".

Kandyduję do Rady Dzielnicy z list KWW Jana Śpiewaka - Wygra Warszawa. Tylko ta koalicja ma postulaty równościowe, Warszawską Kartę LGBTQ+ oraz podpisała deklarację Kongresu Świeckości. Za bardzo lubię ludzi, bym mogła wybrać inną ;-)

Nie myślałam, że kiedykolwiek będę startować w jakichkolwiek wyborach. Swoje wewnętrzne potrzeby realizowałam, pracując jako wolontariuszka w różnych fundacjach, robiąc transparenty i marakasy na dema i wspierając swoją wspaniałą córkę. Ona inspirowała mnie, odkąd się pojawiła na świecie i zainspirowała również do kandydowania. Jeśli ona może mieć sprawy w sądzie za walkę o lepszy świat - to ja mogę zostać radną.

Kandyduję, bo nie jest mi obojętne co się wokół mnie dzieje. Chcę by moja dzielnica była przyjazna dla wszystkich. Żaneta Płosa - Praga Południe, okręg 1 - Grochów Północny, lista 23, miejsce nr 7. (Replika)


Grupa Stonewall trójka członków kandyduje najbliższy wyborach w Poznaniu są to Magda Szumińska, Arek Kruk i Piotr Moszczyński.


W Łodzi kandyduje do rady miejskiej Adam Jarecki, startuje z listy Hanny Zdanowskiej, już w roku 2011 próbował sił był z pierwszy ujawniony gejów polityków, był związany z Ruchem Palikotem. Też startował z list PO, Partia Demokratyczna, która podjęła decyzję o wspólnym starcie w wyborach samorządowych z list PO.

Stał się ofiarą homofobii w 2012 roku został pobity z Olafem Zmit. "Wyzywali nas od pedałów, potem zaczęli bić i kopać".

18. roku życia zapisał się do Unii Demokratycznej, to było w 1991 r. Partia zmieniała swoją nazwę, Unia Wolności w połowie lat 90. Można powiedzieć od swoi początków wyoutowany.

W latach 1994-1998 był radnym Rady Miejskiej w Łodzi z ramienia Unii Wolności. Jest przedsiębiorcą z branży konsultingu internetowego. Fan Eurowizji, literatury i dobrych filmów. Uczestniczył w parada miedzy innymi w pierwszym marszu równości w Łodzi także był w grupie polskiej na deklaracji paradzie Gay Pride w Londynie w roku 2011.

Na swojej stronie o sobie piszę: Nie jestem zawodowym politykiem. Jako maturzysta sprzedawałem komputery, potem ubrania, prowadziłem sklepik zoologiczny w lecznicy “Pod Koniem”, zająłem się dodatkami krawieckimi... Pod koniec ubiegłego wieku (jak to brzmi!) odkryłem swoją drogę zawodową: Internet i jego niezwykłe możliwości. Na początku było to tylko hobby, dziś jest to moja specjalizacja.

Nie jest mi jednak obca administracja oraz struktury bardziej korporacyjne. Dawno temu byłem radnym Rady Miejskiej w Łodzi (1994-1998), odpowiedzialnym za informatyzację UMŁ. Do dzisiaj elementy systemu MAGISTRAT 2000 funkcjonują w czeluściach urzędowych serwerów. Wówczas poznałem od środka urząd i sposoby skutecznego postępowania z administracją - a nie zawsze było łatwo, oj nie zawsze. Aktualnie pracuję w dziale marketingu instytucji kultury. Mam 45 lat i jeśli to dla kogoś ważne - jestem zodiakalnym Rakiem.


Inni kandydaci już prawie 30 ujawniony: Maciek KruszkaIwona GałązkaWojciech KrzemińskiMarta LempartArek KrukPiotr MoszczeńskiDominik KucGrzegorz JaniczakVala Tomasz Foltyn, Paweł Rabiej, Kamil Maczuga, Katarzyna PaprotaDanuta SowińskaDaniel Michalski znany jako Charlotte Drag QueenMaciek MazurkiewiczMarek Szolc, Artur Eichhorst, Grzegorz Burghardt, Sandra Mazur, Natalia Pancewicz, Angelina Fedorus, Maciej Wyszogrodzki, Sławomir Hejduk.

Iwona Gałązka i inni kandydaci z Opola na temat Opolski szkół które muszą być wolne od przemocy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz