czwartek, 27 września 2018

Wybory 2018 - Kandydat Partii Zielony Maciek Mazurkiewicz z Dolnego Śląska


Maciek Mazurkiewicz: "Witam wszystkich. Tak jak w ostatnich wyborach samorządowych, czuję wewnętrzny obowiązek zgłosić się do was i pokazać, że dalej jestem, walczę i nie odpuszczam. W tym roku startuję do Sejmiku Województwa Dolnośląskiego, z ramienia mojej partii, Partii Zieloni, numer 4 na liście.

Proszę o wsparcie wszystkich z powiatów dzierżoniowski, kłodzki, świdnicki, wałbrzyski, ząbkowicki.

O mnie: Mam 28 lat, niekończące się zapasy empatii, chęci do działania i nieschodzący z twarzy uśmiech. Na co dzień pracuję w korporacji w dziale finansowym. Mam dyplom UWr i UJ i na tym nie skończę. Mówię w trzech językach obcych. Od kilku lat nieprzerwanie działam społecznie w kierunku dobra zwierząt, ekologii i praw człowieka.

Oddaj na mnie swój głos, jeśli ważne są dla Ciebie:
- dostęp i popularyzacja żywności ekologicznej, prosto od rolników.
- wsparcie finansowe mniejszych schronisk i przytulisk dla zwierząt, które ciężką pracą wolontaryjną ledwo wiążą koniec z końcem.

- ochrona i rozwój zieleni Dolnego Śląska, w tym zwiększenie zasadzeń i powiększenie regionów prawnie chronionych.

- szkolenia i skuteczna i stanowcza reakcja na wszelkie akty nienawiści przez lokalne jednostki policji i służb publicznych.
- szybki, publiczny i nowoczesny transport w każdym powiecie.

Dlaczego ważne jest dla mnie startować jako osoba wyoutowana?

Startuję jako gej, bo mam większe jaja niż Ci rządzący i mówię prawdę. Od A do Z. My nie obiecujemy, że zrobimy, a potem nie przyjdziemy na glosowanie „bo nie wiedzieliśmy, że nasz głos ma znaczenie".

My nigdy nie obrażamy drugiej strony za inne poglądy, bo sami do obrazy jesteśmy przyzwyczajeni.
Pokażmy wszystkim 21 października, ze jesteśmy i wspierajmy się nawzajem.
Niezmiennie - jak jedna rodzina. Buźki - Maciek Mazurkiewicz” (Replika)

Dodam pamiętam go już ostatnich wyborach Maciej Mazurkiewicz, kandydował na radnego Wrocławia, nie udało się myślę teraz uda się. Trzymam kciuki.

1 komentarz:

  1. Odpowiedni Człowiek na odpowiednim miejscu. Pozdrawiam. Fanka.

    OdpowiedzUsuń