niedziela, 7 października 2018

Słowo Boże na niedziele - Paweł Dobrowolski i Konrad Szpindler w naszej miłości jest Bóg


Paweł Dobrowolski i Konrad Szpindler są parą od 7 lat. Paweł jest dramaturgiem, Konrad - germanistą.

Są gejami i są katolikami. O tym, jak godzą jedno z drugim, opowiadają w najnowszej "Replice" - w wywiadzie, którego autorem jest Marcin Dzierżanowski.

Paweł: "Nie chciałem być samotny, wiedziałem, że nie powinienem próbować z kobietami, z kolei pójście do zakonu w moim przypadku, było bardziej pokusą niż wyrzeczeniem. (...) Modliłem się, by Bóg postawił na mojej drodze osobę, która mi pozwoli uwierzyć w miłość między dwoma facetami. Być może więc Konrada sobie wymodliłem."

Konrad: "Moja religijność też się zmieniła. Pochodziliśmy z innych światów... Gdy się poznaliśmy, początkowo Paweł chodził do kościoła sam. Doceniam to, że na mnie nie naciskał, w pewnym momencie sam powiedziałem, że chcę z nim iść. Dziś mam dużą radość z tego, że możemy co niedziela pójść razem na mszę." Cały wywiad z Pawłem i z Konradem - do przeczytania w najnowszej "Replice".

Katedra Hope



...wiele może - 19. niedziela po Trójcy Świętej - Wyznawajcie tedy grzechy jedni drugim i módlcie się jedni za drugich, abyście byli uzdrowieni. Wiele może usilna modlitwa sprawiedliwego. (Jk 5,13-16)



Kościół Middle Church




Nabożeństwo z kościoła ewangelicko-augsburskiego Świętej Trójcy w Warszawie 30 września 2018. Święto Żniw. Prowadzenie ks. Piotr Gaś.



Kościół św Stanisława Kostki w St. Louis



Msza parafii Ewangelicko-Augsburska w Cieszynie



Metropolitan Community Church of Washington DC



Metropolitan Community Church w Toronto



Sunshine Cathedral



Homilia papieża Franciszka wygłoszona na Otwarcie XV Zgromadzenia Ogólnego Synodu Biskupów w Rzymie



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz