sobota, 6 października 2018

Wieści muzyczne: Cher, Olly Alexander, Shirtless Violinist, Troye Sivan, Charli XCX, Mariah Carey, Kim Petras ...


Cher, której nowy album "Dancing Queen" (covery Abby) jest dostępny od piątku, udzieliła wywiadu portalowi LGBT "Pride Source".

O dwóch coming outach swego transpłciowego syna Chaza (raz - jako lesbijka w 1995 r., drugi raz - jako mężczyzna w 2008 r.; Chaz przeszedł tranzycję - K/M właśnie w 2008 r.):

"Przyznaję, że to nie było łatwe - ani ten pierwszy raz, ani drugi. Przy drugim - dużo rozmawialiśmy najpierw o możliwości tranzycji, potem to jakby "ucichło" i nawet trochę zapomniałam, że on jednak to wszystko mówił poważnie. I potem, gdy to się zaczęło dziać, tranzycja, po prostu się bałam. Przecież znam moje dziecko, ale... czy teraz to będzie nowa osoba? Czy odnajdę moje dziecko w tej nowej osobie? Czy będę miała poczucie, że kogoś straciłam i teraz muszę kogoś pokochać jakby od nowa? Takie myśli.

Z drugiej strony miałem refleksję, że gdybym ja nagle obudziła się i stwierdziła, że mam ciało mężczyzny, to chyba bym zwariowała. I absolutnie nie zwracałabym uwagi na to, co ktokolwiek mógłby o tym myśleć - chciałbym być sobą, kobietą i koniec.
Chaz jest szczęśliwy a nasza relacja teraz nigdy nie była lepsza"

O tym, skąd wziął się jej status ikony LGBTQ: "Przyjaciół gejów miałam od zawsze, od dziecka... Ja po prostu należę do tego gangu... Natomiast na większą skalę to wzajemne przyciąganie z publicznością gejowską zobaczyłam już w latach 70. Mój przyjaciel, makijażysta Kevin Aucoin, już nieżyjący, opowiadał mi, że gdy dorastał w Luizjanie, bał się ujawnienia, siedział w szafie - i wciąż słuchał moich płyt. No, ale przecież to już jest wskazówka. Jak chcesz się ukrywać, nie słuchaj płyt Cher, bo to Cię wyda (śmiech)

Geje albo Cię kochają na zabój i są z Tobą na dobre i na złe, nawet jak zrobisz słabszą płytę i nie jesteś na topie - albo w ogóle nie wiedzą, że istniejesz, bo nie jesteś na ich orbicie i już. Społeczność LGBT jest nieprawdopodobnie wierna i lojalna." (Replika)


Frontman Years Years jest jednym z najbardziej ujawniony artystów i obecnie jest jednym z wielu artystów, w tym Troye Sivan, MNEK, Hayley Kiyoko i Kim Petras.

Ale w wywiadzie dla Washington Blade, Olly uważa, że ​​jest nowa fala queer artystów. Powiedział: "Cóż, myślę, że to trochę jedno i drugie. Nigdy nie mogłem sobie wyobrazić krajobrazów pop, które zawierały opcje queer.

"Nigdy nie mogłem sobie wyobrazić, kiedy byłem nastolatkiem, ponieważ nie miałem na to żadnego odniesienia. Teraz czuję, nadchodzi nowa fala queer artystów. Widzimy tylu utalentowanych artystów."

"Jestem podekscytowany, aby zobaczyć, co będzie dalej i jak wszyscy ci artyści będą dalej się rozwijać i inspirować innych. Myślę, że wciąż jesteśmy na wczesnym etapie queer napływu artystów.

Matthew Olsheski znany jako Shirtless Violinist, który jest znany pięknie gra na skrzypkach Tym razem Olsheski i jego chłopak, Paul, emocjonalne wykonanie Bring Him Home Les Misérables - Nędznicy.



Troye Sivan i Charli XCX wspominał o tym, jak muzyka była świetna w czasie trwania w latach 90 "Chcę po prostu wrócić, wrócić do 1999 roku" mówi.

Troye Sivan i Charli XCX ‘1999’



Alessia Cara zadebiutowała w przebojach " Here ", "Scars To Your Beautiful" i jej współpraca z Zedd w piosence "Stay". Niestety, jej "The Pains of Growing" czy "Growing Pains" nie poszły jej dobrze. Mam nadzieję, że kanadyjska piosenkarka może odwrócić sytuację dzięki swojej nowej piosence. "Trust My Lonely" to jej najnowszy z nadchodzącego albumu studyjnego, który wciąż nie ma daty premiery.

Alessia Cara ‘Trust My Lonely’



Kiedy Halsey 24-letnia piosenkarka, udowodniła, jest nie tylko aktorką i piosenkarką. Najnowsza piosenka ‘Without Me".

Halsey ‘Without Me’



Miesiąc temu światło dzienne ujrzał singiel „GTFO”. Mariah nie zwalnia tempa i w trosce o swoich fanów zaprezentowała lekką i optymistyczną balladę „With You”. Oprócz nowej piosenki możemy zobaczyć również przedsmak tego, jak będzie wyglądał klip -Złote Przeboje

Mariah Carey ‘With You’


Kim Petras, 26-latka sprowadziła straszne niespodzianki dla swoich fanów w formie inspirowanej Halloweenową mieszanką piosenek. Dla tych, którzy nie wiedzą, kim jest Petras, jest transpłciową piosenkarką z Niemiec. Kiedy miała 12 lat, zaczęła otrzymywać kobiece hormonalne. W wieku 16 lat ukończyła operację zmiany płci. Jest czasami określana jako najmłodsza osoba na świecie, która przeszła zmianę płci.

Kim Petras ‘o m e n’



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz