środa, 26 września 2018

Wybory 2018 - Kandydatka Danuta Sowińska z Gdańska


Kandydatka Danuta Sowińska: Witam - Kandyduję na radną w mieście Gdańsk (w okręgu nr 6 tj: VII Dwór Kokoszki, Matarnia, Oliwa, Osowa, Żabianka-Wejhera-Jelitkowo-Tysiąclecia)

Jestem przedsiębiorczynią–coach środowiska biznesowego (modele: startup, coworking). managerką zarządzającą z ponad 10-letnim doświadczeniem.

Współpracuję z Fundacją Sukces Pisany Szminką. Jestem współautorką książki o zarządzaniu innowacją „Bezpardonowy Innowator”. Obecnie piszę książkę o zarządzaniu różnorodnością.

Jestem zaangażowana w działania Stowarzyszenia Tolerado na rzecz Osób LGBT+ i Trójmiejskiej Akcji Kobiecej, Klubu Biało-Zielone Lechia Gdańsk.

Jestem innowatorką edukacji, twórczynią i trenerką autorskich warsztatów z zakresu zarządzania innowacją, coachingu, antydyskryminacji, aktywizacji kobiet.Jestem ekspertką w Modelu na Rzecz Równego Traktowania w Gdańsku.Jestem wyoutowaną lesbijką.

Mój LEPSZY GDAŃSK to:

* Gdańsk Małych Odległości – wszystkie usługi w miejscu zamieszkania

* Gdańsk Innowacyjny – coworkingowy hub innowacyjny (połączenie szkół, uczelni, biznesu, samorządu), realne wsparcie kreatywnych pomysłów

* Gdańsk Przedsiębiorczy – partnerska współpraca lokalnego biznesu z jednostkami Gminy Gdańsk

* Gdańsk Równych Szans – edukacja antydyskryminacyjna, skuteczne przeciwdziałanie przemocy, powrót kobiet na rynek pracy, pomoc grupom wykluczonym

* Gdańsk Mobilny – węzły przesiadkowe, punktualna i tania komunikacja miejska na JEDNYM bilecie, bezpieczne chodniki, drogi rowerowe i trasy biegowe

* Gdańsk Sportowy – boiska dostępne dla wszystkich mieszkańców bezpłatnie, inicjatywy sportowe mieszkańców realizowane we współpracy z miastem." Pozdrawiam - Danuta Sowińska" (Replika)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz