niedziela, 5 maja 2019

Słowo Boże na niedziele - Pete Buttigieg, "Małżeństwo z Chastenem zbliżyło mnie do Boga"


Jest gejem, ale białym, powtarza, że małżeństwo zbliżyło go do Boga, i wygląda jak marzenie teściowej, a nie jak bezczelny radykał. Może wymienimy Donalda na Pete'a?

"Małżeństwo z Chastenem zbliżyło mnie do Boga ... Swojego męża Chastena Glezmana poznał w internecie. Na pierwszą randkę poszli na mecz baseballowy. W swojej biografii Buttigieg pisze: Poczułem, jak jego dłoń ociera się o moją. Nic w moim życiu, od ściskania dłoni prezydenta do pierwszego ataku rakietowego, nie równało się z dreszczem, jaki poczułem, trzymając Chastena za rękę po raz pierwszy. Wróciliśmy do samochodu, akurat jak zaczęły się pomeczowe fajerwerki, a kiedy eksplozje zabarwiły niebo, pocałował mnie. Kilka tygodni zajęło mi zrozumienie oczywistego: byłem zakochany." - Gazeta Wyborcza.

Katedra Hope




Ja jestem dobry pasterz. Dobry pasterz życie swoje kładzie za owce. (J 10,11)



Nabożeństwo z kościoła Św. Trójcy w Warszawie w Wielkanoc



Nabożeństwo w Kościele Ewangelicko-Augsburskiego w Pszczynie



Liturgia Eucharystii - 2. Niedziela Paschalna


Kościół Middle Church



Metropolitan Community Church of Washington DC



Metropolitan Community Church w Toronto



Metropolitan Community Church



Kościół św Stanisława Kostki w St. Louis



Katedra Narodowa w Waszyngtonie



Audiencja Generalna Ojca Świętego Franciszka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz