piątek, 31 maja 2019

Łowca burz, oświadczył się swojemu chłopakowi

Joey Krastel, 27-letni meteorolog i łowca burz, oświadczył się swojemu chłopakowi, Chrisowi Scottowi, w tym tygodniu w Kansas. „Dwie miłości mojego życia”, napisał Krastel w poście na portalu społecznościowym.

Scott, lat 23, zaczął śledzić profil Krastela na Instagramie, gdzie często publikuje zdjęcia burz. Ostatecznie Scott wysłał wiadomość do Krastela i zapytał, czy ty naprawdę ścigasz tornada.

Krastel, analityk w Maryland Emergency Management Agency, był świadkiem jego pierwszego tornada w wieku 4 lat, co wpłynęło na jego życie.

„W tym momencie wiedziałem już wszystko, co chciałem robić” - powiedział Krastel. „Każdy meteorolog ma historię pogody od kiedy byli mali, która określała ich drogę życiu”.

Tymczasem fascynacja Scotta burzami rozpoczęła się, gdy był młodym chłopcem oglądał film Twister, z udziałem Helen Hunt i Billa Paxtona z 1996 roku na temat tornad.

„Dlatego zawsze byłem w głębi umysłu, aby zaangażować się w pościg za tornadami i burzami”, powiedział Krastel dla NBC news.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz