wtorek, 21 maja 2019

Heather Strange - nowy klip Ruthless


Chris Kittrell, piosenkarz, autor tekstów i artysta z Los Angeles, wydał swój debiutancki wideoklip do swojego projektu Heather Strange. Utwór „Ruthless”, utwór Chrisa: „napisałem Ruthless, kiedy miałem problemy w życiu. Miałem niepewność i wątpliwości co do tego, dokąd zmierzam i jak otacza mnie świat. Cały czas do przodu szedłem, tworząc muzykę i sztukę. Wytrwałość jest tak ważna. Jeśli trzymasz się i wkładasz energię w rzeczy, które kochasz, życie się zrównoważę.”

O swoim nowym projekcie Chris mówi: „Heather Strange to moje imię na scenie, zainspirowane ulicą, na której po raz pierwszy zacząłem pisać muzykę w Cold Water Canyon w Los Angeles. Lubię tę nazwę, ponieważ jest to coś większego ode mnie, coś, co mogę stworzyć i stać się postacią przed publicznością”.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz