poniedziałek, 27 maja 2019

Najnowszy spot Gillette z udziałem ojca i syna transpłciowego


Nowy spot reklamowy Gillette pokazuje moment, w którym kochający ojciec uczy swojego transpłciowego syna, jak po raz pierwszy golić się. Spot z udziałem Samsona Browna i jego ojca.

Dziękuję bardzo Gillette - skomentował Samson pod nową reklamą. "Za umożliwienie mi dzielenia z swoim ojcem tak ważnego momentu w życiu mężczyzny."

- Jestem szczęśliwy z tego, na jakim etapie odkrywania swojej męskości się znajduję - mówi w reklamie Samson Brown - główny bohater nowej kampanii Gillette. - Dziękuje wam, że mogłem przeżyć ten ważny moment w życiu każdego mężczyzny ze swoim ojcem - napisał chłopak w komentarzu pod filmem, zbierając od widzów same pozytywne odpowiedzi.

Na reakcję ze strony przedstawicieli marki nie trzeba było czekać długo. - Dziękujemy za twoją odwagę i pewność siebie, jaką się z nami podzieliłeś. Mamy nadzieję, że twoja postawa zainspiruje innych, którzy boją być tym, kim naprawdę się czują - czytamy w komentarzach - NOIZZ


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz