czwartek, 4 października 2018

Wieści z Instagramu: Cheyenne Jackson, Marta Lempart, Jesse Tyler Ferguson, Love is Love, Wybory ...





Wyświetl ten post na Instagramie.

„(...) Byłam dyskryminowana ze względu na płeć. Permanentnie i dotkliwie. Zwłaszcza gdy pracowałam w urzędzie i w ogóle na państwowych stanowiskach i towarzystwo tam usiłowało mnie traktować jak osobę, która powinna parzyć kawę. Tyle że ja się za bardzo nie daję tak traktować. Jak kolega na poważnym posiedzeniu poważnego zarządu dużego państwowego funduszu celowego stwierdził, że zacznie od tego, że ja bardzo ładnie dzisiaj wyglądam, tak wiosennie, to mu powiedziałam, że ma ch... krawat. Bo skoro to jest plebiscyt i przyszliśmy tutaj jako poważni dyrektorzy poważnej instytucji opowiadać o tym, jak kto jest ubrany, to proszę, róbmy to. No i się skończyło” - mówi w wywiadzie w najnowszym nr @magazynlgbtqreplika Marta Lempart, jedna z pomysłodawczyń i liderek Ogólnopolskiego Strajku Kobiet, kandydatka na prezydentkę Wrocławia, pierwsza wyoutowana lesbijka kandydująca na prezydentkę wielkiego miasta. Cały wywiad, którego autorką jest Ewa Tomaszewicz, do przeczytania w @magazynlgbtqreplika, dostępnym na Allegro w wersji cyfrowej: https://allegro.pl/replika-75-lgbt-wrze-paz-wersja-elektroniczna-pdf-i7585383530.html. W wersji papierowej: https://allegro.pl/replika-75-magazyn-lgbt-wrzesien-pazdziernik-2018-i7589748311.html. Prenumerata: http://replika-online.pl/prenumerata/. #lesbian #lesbijka #lgbt #lgbtq #magazynlgbtqreplika #replikalgbt #replikalgbtq #wyborysamorzadowe2018 #wyborysamorządowe2018
Post udostępniony przez Magazyn LGBTQ Replika (@magazynlgbtqreplika)










Wyświetl ten post na Instagramie.

Wczoraj udało mi się w końcu zobaczyć "Kler". Mimo zapewnień, że nie jest to film dokumentalny, Smarzowski z mistrzowską precyzją wymalował obraz współczesnego kościoła katolickiego - obrzydliwej, do szpiku złej i najbardziej opresyjnej instytucji, z której skutkami działalności przychodzi nam się mierzyć każdego dnia. Nie jest niespodzianką, że prawa strona i sam kościół tak bardzo się go boi, bo wiedzą doskonale, nawet przed seansem, że przecież wszystko to prawda, że każdy uczestnik życia kościelnego miał styczność z przynajmniej jedną z sytuacji przedstawionych w filmie. Mi ten film przypomniał np. że mając te 15 lat, kiedy jeszcze regularnie się spowiadałem, ksiądz zapytał mnie "ile razy i jak się masturbujesz?". Wydawało mi się wtedy, że to normalne pytanie, a moja odpowiedź jest kluczowa dla kapłana w ustalaniu odpowiedniej dla mnie pokuty. Wydedukowałem sobie nawet, że te 10 zdrowasiek więcej niż zazwyczaj, to właśnie ta masturbacja. Mam głęboką nadzieję, że ten film otworzy oczy przede wszystkim rodzicom, którzy zastanowią się dwa razy, zanim zdecydują się indoktrynować swoje dzieci. Dla reszty jest już za późno, choć po cichu liczę, że w tym wypadku sztuka wstrząśnie murami tego burdelu i doczekamy się choćby małego przełomu. Do ch*ja karmazyna, kiedyś to musi się wydarzyć... autor plakatu: M. Stachacz 🙏🏾
Post udostępniony przez Piotr Grabarczyk (@grabari.pl)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz