niedziela, 21 października 2018

Wieści z Instagramu: Gays With Kids, Marsz Równości Zielona Góra, Cheyenne Jackson, Love is Love, Pride ...











Wyświetl ten post na Instagramie.

Dziś Pierwszy Marsz Równości w Zielonej Górze. "Chcemy pokazać, że jesteśmy. I że osoby, które nadal „siedzą w szafie”, mogą liczyć na naszą pomoc. W przyszłości chcemy założyć cały ośrodek pomocy osobom LGBT+. Bo zdarza się, że po coming oucie rodzice wyrzucają dziecko z domu. Przestaje istnieć coś takiego jak rodzicielska miłość. Jak gej, to won" "Dopóki ludzie będą dyskryminować ze względu na orientację i nie oswoją się z tematem, my będziemy wychodzić na ulice. Nie uprawiamy tam seksu, nie robimy niczego gorszącego. Pokazujemy czystą miłość, radość i przyjaźń. Same pozytywne emocje. Dlaczego mamy nie mieć prawa do okazywania uczuć? Dlaczego nie mam prawa odwiedzić mojego partnera w szpitalu? Miłość jest podstawowym prawem człowieka." "Ci, którzy krytykują Marsze Równości, to w większości osoby, które nigdy na takim wydarzeniu nie były. Zapraszamy je serdecznie. Ludzie nie są z natury nietolerancyjni. Boją się gejów, bo ich nie znają. Według badań największym przejawem nietolerancji jest krytykowanie gejów, gdy nie zna się żadnego z nich. Cały czas to trzeba tłumaczyć: to tylko orientacja." Coming out Mateusza: "Poczułem ulgę. Jakbym wyrzucił z siebie kamienie. Początki nie były jednak łatwe. Najpierw przez trzy dni moja mama płakała. Na szczęście trafiła na dobrą psycholożkę, która pomogła jej to wszystko zrozumieć. Moja ciocia powiedziała: „bądź, kim chcesz, bądź sobą, bądź szczęśliwy”. Jest tylko jedna bliska mi osoba, która nie była i nadal nie jest w stanie tego zaakceptować. Nie chcę mówić, kto to. Usłyszałem od niej, że jestem nienormalny i powinienem się leczyć. I nie mam prawa do kontaktów z jej dzieckiem, bo to może spowodować złe rzeczy" ( ...) - Gazeta Wyborcza #Repost @teczowa.zielona (@get_repost) ・・・ Jesteśmy gotowi. Zielona Góra też, a wy?? #🌈 #zielonagora #instytutrownosci #flaga #kazdarodzinajestnajwazniejsza #teczowazielona #teczobranie #love #lgbt #lubuskie #equality #colours #comewithus #feelfree #gay #commingout #flags #rainbowflag #marszrownosci
Post udostępniony przez darius blog (@dariusblog)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz