niedziela, 19 listopada 2017

Trey Pearson jego nowy klip Love Is Love


Trey Pearson wydał nowy teledysk, jest przeznaczony do tytułowego utworu jego nowego albumu, Love Is Love. Pearson jest byłym głównym wokalistą Everyday Sunday, chrześcijańskiego zespołu rockowego. Zdobył międzynarodowe nagrody, mimo źle czuł się walczył kim jest w 2016 roku, ujawnił jest gejem i dziś jest szczęśliwy za to jest sobą.

Dla Pearsona Love Is Love pokazać że chce być członkiem społeczności LGBT. W radosnym filmie, on i geje przyjaciele wyruszają na noc w miasto.

"Miłość jest miłością" stała się mantrą społeczności LGBTQ, która popiera prawo do miłości i byciem kochanym, w pełni ta piosenka o miłości i ta płyta reprezentuje wolność moją", powiedział Pearson dla The Advocate.

"Chciałem, aby teledysk był hołdem dla wszystkich świętych miejsc dla LGBTQ. "Gejowskie bary i przestrzeniach queer były dla mnie schronieniem w ciągu ostatniego roku, i to tam mogłem odbudować swoje życie po tym, jak wiele straciłem, wiele przyszedłem ale Cieszę się, że mogę nagrać film o homoseksualnej miłości, która jest dumna, która tak wiele znaczy dla naszej społeczności."

Trey Pearson - Love Is Love



Trey Pearson - The Good Grief


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz