piątek, 17 listopada 2017

Ploty: Lil Peep, Aaron Carter, Spice Girls, Michał Piróg, Jazz Jennings, Rosie O'Donnel, South Park, Star Trek ...


X Factor, finalista Joel Fishel, został zmuszony do wyjaśnienia swojej seksualności w wywiadzie. Piosenkarz - który jest częścią duetu Jack i Joel - powiedział, że jest hetero, po tym, jak wszyscy mówią że jest gejem.

"Wszyscy mówią, że jestem gejem, a ja i Jack jesteśmy parą. Ale jestem hetero - powiedział dla Daily Star. Dodał "Nawet moja mama zapytała mnie pewnego razu. Powiedziała mi tak: "Jeśli jesteś gejem, wiesz, że wszystko będzie w porządku?".

Była gwiazda serialu ostrego dyżuru Anthony Edwards twierdzi, że był seksualnie molestowany przez dyrektora ds. Rozrywki i producenta Broadwayu, Gary'ego Goddarda, kiedy miał 12 lat. (Towleroad)

Londyński teatr Old Vic otrzymał około 20 oskarżeń przeciwko Kevin Spacey, dotyczące molestowań.

Wyznał jest związku poliamorijskim aktor Nico Tortorella i jego partnerka tym roku mają problem z rodzinną kolację.

Aaron Carter pochwalił się kolejnymi informacjami na temat swojego zdrowia. Według relacji wokalisty, jego forma jest coraz lepsza. 10 listopada gwiazdor lat 90. wrzucił kolejne zdjęcie do sieci. "Ze 115 funtów do 160 (72 kilogramy - przyp. red.) dwa miesiące, czuję się wspaniale. 2018, jestem na ciebie gotów!" - napisał. (interia.pl/PinkNews)

Armie Hammer wyznaje że "zakochał się" w reżysera Luca Guadagnino na planie "Call Me By Your Name"

Australijski komik Joel Creasey otworzył na temat swojej seksualności, kilka godzin po tym, jak Australijczycy zagłosowali za małżeństwami homoseksualnymi. Wyznał jest gejem, opowiadał podczas GQ Men of the Year Awards w Sydney.

Jack Whitehall, brytyjski komik, heteryk, w programie Jamesa Cordena opowiedział o aferze z rzekomym zdjęciem jego penisa, które wyciekło do sieci:

"Powiedziano mi, że zdjęcie mojego penisa fruwa w sieci. W pierwszej chwili spanikowałem, ale zaraz... Przecież ja nigdy nie robiłem fotki mojemu penisowi... Zadzwoniłem do mojej agentki wkurzony na serio - powiedziałem jej, że musimy zareagować błyskawicznie, zagrozić konsekwencjami prawnymi i tak dalej.

Zaraz potem kumpel przysłał mi link do fotki - kliknąłem i... OK, to nie jest mój penis, ale... To jest najpiękniejszy penis, jakiego widziałem w życiu! Niewiarygodny! Długi, ładnie opalony. Cudowny, magia po prostu. Zadzwoniłem jeszcze raz do agentki i powiedziałem, żeby nie prostowała tego niusa..." - Replika.

Tym tygodniu francuski reżyser François Ozonowi, skończył 50 lat. François jest wyoutowanym gejem i często podejmuje w swych filmach tematykę LGBT. Jego najsłynniejszym obrazem pozostaje klejnot gejowsko-lesbjskiego kampu czyli musical "8 kobiet" z czołowymi francuskimi aktorkami (m.in. Catherine Deneuve, Isabelle Huppert, Fanny Ardant) - ale zestaw obowiązkowy LGBT w reżyserii François zawiera dużo więcej tytułów.

Stworzył krótkometrażówkę "Letnia sukienka" (1995), "Sitcom" (1998) - pełnometrażowy debiut, "Zbrodniczy kochankowie" (1999), "Krople wody na rozpalonych kamieniach" (2000), "Czas, który pozostał" (2005), "Żona doskonała" (2010), "Nowa dziewczyna" (2014). (Replika)

Postać z serialu Riverdale nowym sezonie Toni Topaz jest oficjalnie biseksualna, wcześniej twórcy zapowiadali że postać Toni będzie jej seksualność inna. Nie wiadomo czy postać Toni w komiksach też będzie bi czy tylko serialu.

Zmarł Lil Peep, 21-letni raper, który nie dawno ujawnił jest biseksualistą. Artysta miał 21 lat. Informację o śmierci potwierdził jego menedżer Mikey Cortez. "Mam złamane serce, jestem zagubiony. Kocham cię, zawsze będzie mi ciebie brakować. Proszę, powiedzcie mi, że to nie jest prawda" - napisał Cortez na Instagramie. Ciało muzyka znaleziono w koncertowym busie w stanie Arizona.

Powód na razie nie jest znany. Prawdopodobnie przedawkował narkotyki. Od lat walczył z depresją, cierpiał też z powodu samotności. Kilka miesięcy temu ogłosił na Twitterze, że jest biseksualny.

Według inny mediów powód śmierci przedawkowania tabletek po opublikowaniu filmu na Instagramie, mówił, że właśnie wziął kilka tabletek xanax. (plotek.pl/Towleroad)

Ciąg dalszy afery homofobicznej w "Azji Express". Paweł wyznał, że jego brat jest gejem. Piróg nie odpuszcza: Współczuję bratu.

Star Trek: Discovery pocałunek gejowski pomiędzy Dr. Culber) grany przez Wilsona Cruza i (Lt. Stamets) grany przez Anthony Rappa.


O tym, że Whitney Houston przez lata była w związku z kobietą (Robyn Crawford), mówi się po jej śmierci coraz głośniej. Teraz dołącza słynna komiczka Rosie O'Donnel, sama od dawna wyoutowana lesbijka:

"Tak, wiedziałem, że Whitney i Robyn były razem. Przez długi czas. Przyjaźniłam się z całą grupą koszykarek - lesbijek z ligi WNBA, to była cała grupa - przyjaźniły się z nimi. Właściwie to wszyscy wiedzieli, że Whitney i Robyn są parą". Dlatego bardzo się zdziwiłam, że Clive Davis, po tym, jak sam się wyoutował, powiedział, że nigdy nie rozmawiał z Whitney o tym, że ona jest lesbijką. Nie wierzę w to ani na jotę". (Replika)


W niedzielę, media na Wyspach podały, że oryginalna piątka: Melanie Brown, Geri Horner (wcześniej Halliwell), Emma Bunton, Victoria Beckham i Melanie Chisholm wzięły udział w tajnych rozmowach na temat wspólnego powrotu na scenę. Jak donosi "The Sun", piątka doszła do porozumienia i reaktywacja zespołu nastąpi w 2018 roku.

"Jak uzgodniły, będą współpracować przy serii projektów, w tym nad albumem i nad jednorazowym programem telewizyjnym, który uhonoruje dorobek Spice Girls" - czytamy w "The Sun". "Przekonanie Victorii było kluczowe dla wszystkich, ponieważ to ona zawsze stała na przeszkodzie do powrotu zespołu na scenę" - powiedziało źródło "The Sun". (TVN24)

Ostatni raz wspólnie wystąpiły w 2012 roku, podczas ceremonii zamknięcia igrzysk olimpijskich w Londynie w 2012 roku.



Michał Piróg dla przeAmbitni.pl


Wrocławska drag queen i aktorka "Pożaru w burdelu" Twoja Stara była gościem programu "Jej Perfekcyjność zaprasza na drinka".


Aktorka Amber Heard wyjaśnia magazynowi "Allure", dlaczego nie czuje potrzeby oznaczania siebie lub swojej seksualności mówić o niej


Elton John gościł w programie Stephena Colberta, rozmawiał o swoim albumie który upamiętnia 50 lecie współpracy z Bernie Taupin


Wanda Sykes wystąpiła już 30 raz w programie Ellen Show


Stephen Colbert w swoim programie nie zadowolony z Blake'a Sheltona jako Najseksowniejszego Człowieka, People Magazine. Colbert uważa, że ​​Shelton jest bardziej podobny do najseksowniejszego faceta z Home Depot - z wyjątkiem zatłoczony soboty.


Reality TV gwiazda Derick Dillard zostaje zwolniony za transfobiczne komentarze przeciwko Jazz Jennings, Derrick w internecie znęcał się nad Jazz obrażał ją. Kanał TLC już miało dość dość tych obrzydliwe ataków na Jazz, która też ma swój program na tej stacji, postanowili wyrzucić Dericka z programu swojej stacji, jest znany z fanatycznej rodziny która jest znana poglądami anty LGBT, czy też jeden z członków rodziny Duggarów molestował własne siostry, nie przeszkadzało to chrześcijańskie prawicy że molestował własne siostry. Tak Derick nie jest sam który został wyrzucony z TLC programów Duggarów.



Maciej Zień o tym, co znaczą dla niego słowa: balety polskie.



Finalistka "Must Be The Music, Justyna Sawicka - gościła u Jej Perfekcyjność



Cheyenne Jackson gościł w programie talk show Harry, opowiadał o swoim ulubionym Harry Connick Jr, od dziecka podziwiał go.




Amerykański Donald Trump dodzwonił się w "Miasteczku South Park" do tajemniczego "polskiego karła". Aha, rozumiem, p***iu. A ty powinieneś zacząć sobie wyobrażać, jak będą smakować moje jaja, kiedy twój kraj będzie potrzebował pieniędzy. Mam cię w d**ie, polski karle (gazeta.pl)



Meryl Streep spotyka z Anna Wintour redaktorką Vogue, rozmawiają o polityce, też o molestowaniu seksualnym.


Brujos zwiastun nowego sezonu


Portugalska telewizja RTP pokazała logo oraz ujawniła slogan Eurowizji 2018 - „All Aboard!” (Wszyscy na pokład). W konkursie udział wezmą 42 państwa w tym Polska.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz