niedziela, 19 listopada 2017

Michał Kwiatkowski uczy taniec na rurze u Damiana Kutryba w Manchesterze


Damian Kutryb, tancerz na rurze, który w Manchesterze ma własne studio tańca (ze swoim facetem Arturem) oraz Michałem Kwiatkowskim, wokalista - jeden bardzo niewielu polskich wyoutowanych piosenkarzy, który niedawno wyszedł za mąż w Paryżu.

Damian mówi "Replice": "Michał jest przyjacielem moich przyjaciół - Przemka i Łukasza, pary, która prowadzi w Manchesterze polską knajpkę "Platzki". Michał odwiedził Manchester na początku listopada i chłopcy mnie z nim poznali. Jedna party u nich, jedna party u nas. Okazało się, że nadajemy na podobnych falach razem wszyscy, a mąż Michała - Maxim - od paru miesięcy chodzi na zajęcia pole dance. Od gadki do gadki - i wyszło, że jest moim fanem (haha). Michał chciał zaimponować mężowi i wziął u mnie lekcje

Michał jest silny i zaparty. Bylem w szoku, że z łatwością mu wszystko przychodziło. Dumny jestem z niego" - Replika.

Dodam mąż Michała Kwiatkowskiego - Maxim Assenza trenuje pole dance od dawna. Nie ukrywa radości, że teraz będą mogli ćwiczyć wspólnie. "@michal_officiel Jestem z ciebie taki dumny! Chciałbym potrenować kilka sesji z Tobą @damiankutryb! Nie mogę się doczekać! Bawcie się dobrze!!!" - pisze pod zdjęciem na instagramie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz