środa, 11 listopada 2015

Ploty: Michał Kwiatkowski, Michael Angelakos, Jude i Connor, Zachary Quinto, Lady Bunny, Hotel gwiazd, Adam Lambert ...


Michał Kwiatkowski przyznał w rozmowie z dwutygodnikiem, że kiedy był na fali popularności, musiał ukrywać swoją orientację. - Wszyscy podpowiadali mi, bym się nie ujawniał, bo moja publiczność składała się głównie z młodych dziewczyn. I ja to rozumiałem. Całe szczęście te dziewczyny dorosły, mają swoje rodziny i… w nosie to, z kim sypiam - uważa artysta. - Poza tym nie wyobrażam sobie sytuacji, że muszę się ukrywać ze swoim chłopakiem i nerwowo rozglądać na boki. Kocham wolność i to, że mogę żyć jak chcę. Nie pozwoliłbym już sobie tego odebrać. Nawet kosztem sławy – wyznał w wywiadzie dla "Party".

Jego partnera, Francuza Maxina Assenzę, producenta programów rozrywkowych, bliscy Michała przyjęli bardzo ciepło. - Odkąd mówię otwarcie, że jestem gejem, widzę tę różnicę w mojej rodzinie, która jest bardzo tolerancyjna. Niedawno moi bliscy poznali mojego chłopaka Maxima i byli nim zachwyceni - opowiada. - Czuję się szczęśliwy, bo dziś, gdy jadę do mojej babci, ona wita nas obiadem podanym na wykrochmalonym obrusie, a obok czeka na nas czyściutki pokój. To moje małe szczęścia i nie wyobrażam sobie, żeby ktoś mógł mi tego zabronić, bo przedstawiam mu chłopaka, a nie dziewczynę – wyznaje Kwiatkowski. (Plejada)

Passion Pit wokalista Michael Angelakos ujawnił się jest gejem, mówił o rozdaniu z żoną Kristina Mucci, i walka z swoją seksualnością, dodatkowo Michael cierpi na chorobę dwubiegunową, łatwiej mówić jemu o chorobie, niż o swojej orientacji.

Wiele lat walczył kim jest, chciałbyś hetero, radować swoje małżeństwo, nie chciał dopuszczać że jest gejem. Rozdanie z żoną było dla niego bolesną.

"Żyłem w grupie ludzi heteroseksualnych. To nie tak, że nikt by mnie nie zaakceptował, po prostu to nie był ten czas. Rozmawianie i pisanie o dziewczynach było łatwiejsze" - powiedział Angelakos w rozmowie z Ellisem, dodając, że gdy poznał swoją przyszłą żonę - wiele się zmieniło a jego problemy ucichły. Muzyk nie ukrywał, że "tak bardzo chciałem być hetero, dla mojej żony, którą bardzo kocham". "Jedną z najbardziej bolesnych decyzji w moim życiu była decyzja o separacji" - powiedział artysta. Angelakos rozwiódł się z żoną w zeszłym roku. (Pink News/Queer.pl)

Nastoletnia miłość Jude i Connor z serialu The Fosters



Adam Lambert występ podczas Global Shopping Festival w Chinach



Zachary Quinto kulisy sesji zdjęciowe dla Attitude


Drag Queen Nowojorska Lady Bunny, jej klip komunikat wsparcia dla małżeństw jednopłciowych w Kentucky - i jednoczesne środkowy palec pokazała do Kim Davis.


Gordon Ramsay, Mary Portas, Gok Wan czy Christian Jessen jednym programie! Ulubieńcy widzów na całym świecie udowodnią, że dobrze prosperujący hotel mogą poprowadzić amatorzy. „Hotel Gwiazd” to jeden z najchętniej oglądanych show w Wielkiej Brytanii. Wideo na Player.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz