czwartek, 19 listopada 2015

Ploty: Gus Kenworthy dla „Attitude”, Greg Louganis i Martin Sheen o Charlie Sheen ...


24-letni Gus Kenworthy, narciarz numer 1 obecnie na świecie, wyoutowany od kilku tygodni, udzielił wywiadu brytyjskiemu magazynowi LGBT „Attitude”.

Kilka cytatów:
O udziale w olimpiadzie w Soczi (gdzie zdobył srebrny medal):
"W Soczi niemalże czułem się chory. Ciągle myślałem o tym rosyjskim prawodawstwie anty-LGBT. Miałem nawet plan, że tuz po zjeździe, jeszcze na oczach kamer, pocałuję się z moim eksem, który też był w Soczi – i to będzie nasze wielkie „F…you!” dla tego prawodawstwa. W końcu tego nie zrobiliśmy i chyba jednak dobrze. Wtedy jeszcze nawet przed rodzicami byłem niewyoutowany."
"Te dni teraz, od coming outu - to rollercoaster. Wcześniej tyle energii wkładałem w to, żeby gejostwo ukryć – a teraz gadam o tym ciągle w wywiadach. Muszę powiedzieć, że to jest bardzo wyzwalające. Mnóstwo fajnych nowych ludzi już poznałem" (jeden z tych nowo poznanych – z Gusem na zdjęciu – przedstawiać chyba nie trzeba – przyp. „Replika”).

"Jak wywiad się ukazał i nius pojawił się nawet w telewizjach, to po prostu rozpłakałem się z wrażenia. Mało kto o mnie wiedział – powiedziałem tylko rodzicom i paru przyjaciołom. (...) Cały czas Inbox mam pełen nieprzeczytanych emaili. Nie daję rady wszystkich czytać. Ale jak znajduję jakiś od wystraszonego nastolatka, który siedzi w szafie – to staram się odpisywać."

"Gdy byłem jeszcze dzieciakiem, to jeździłem z rodzicami do takich gorących źródeł... I był tam taki ratownik… Umięśniony, z wielkimi ramionami. Patrzyłem na niego i myślałem; „O Boże, o Boże, co się ze mną dzieje?!”. Gdy miałem 16 lat, to już wiedziałem na pewno, że to, co się ze mną dzieje, to po prostu homoseksualność. Chciałem nawet wyoutować się tacie – mieliśmy dobrą relację, razem jeździliśmy na hokeja. Innym ludziom też już wtedy chciałem powiedzieć – tylko bałem się reakcji; „Ach, czyli sypiasz z facetami, tak?”. Wtedy musiałbym powiedzieć „nie”, bo z żadnym chłopakiem jeszcze wtedy nie byłem, nawet się nie całowałem."

O swym pierwszym chłopaku:

„Na początku nie miałem pojęcia, czy on jest gejem czy nie. Byliśmy dobrymi kumplami. Któregoś razu tak się złożyło, że lekko się upiliśmy i zostaliśmy u znajomych na noc ze spaniem na jednym rozkładanym tapczanie. Gdy szykowaliśmy się do spania, pomyślałem, że pocałuję go. Jak dostanę za to w mordę, to zawsze będę mógł powiedzieć, że się spiłem i wygłupiałem. Zebrałem się na odwagę i… to był początek 5-letniego związku.” Cały wywiad na Attitude.

Zdjęcie źródło Gus z Jason Collins podczas gali Elton John AIDS Foundation (zdjęcie Gus/Facebook)

Greg Louganis daje rady dla Charlie Sheen, który ujawnił się że ma HIV w programie porannym Today.



Martin Sheen rozmowa o jego synu który ujawnił że ma HIV



David Beckham został przez People magazine, ogłoszony najseksowniejszym mężczyzną na ziemi



Zwiastun kontynuacji komedii z Benem Stillerem. Zoolander 2 zadebiutuje w kinie w 2016 roku.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz