środa, 25 listopada 2015

Ploty: Adele, Johnny Depp, Strictly Come Dancing, Chris Colfer, KaDo, Tom of Finland, Jude i Connor ...


Sztuczne Fiołki: Tom of Finland (1920-1991) – rysownik, malarz i ilustrator. / Pan minister nie poleca...

"W mediach społecznościowych obserwuje ją tysiące osób i zaskoczyła wszystkich. Ale nie mnie. Ja wiedziałem wcześniej, bo rozmawiamy o wszystkim. Jesteśmy blisko i jestem dumny z tej relacji" - powiedział Johnny Depp o coming oucie swojej córki, modelki i aktorki, Lily-Rose Depp. W sierpniu Lily-Rose ujawniła się jako osoba o płynnej seksualności.

"Duma z mojej dziewczynki! Postanowiła, że pojawi się w kampanii, albowiem sama widzi siebie gdzieś pomiędzy na tym szerokim spektrum a ja cieszę się, że dołączyła do naszej rodziny" - poinformowała w sierpniu Wright na Instagramie i umieściła zdjęcie swoje i Lily-Rose. (Queer.pl)


Taniec z gwiazdami, wersja brytyjska Strictly Come Dancing akcent taniec dwóch mężczyzn, tancerze zatańczyli ze sobą. Pochwały tańca też dla tancerzy od jurorów.  (Pink News)


Nastoletnia miłość Jude i Connor z serialu The Fosters


Adele Hello wersja lesbijska. Cleber Fleith zdecydował wykorzystał film reżysera Sal Bardo do piosenki Adele.

Widzimy starszą kobietę (Maxemillian Corkum) decyduje się opuścić męża, podczas gdy on śpi, pakuje walizkę cicho i wychodzi z domu, żeby ponownie połączyć się z swoją byłą kochanką Ellen DeGeneres.



KaDo w Łodzi



Chris Colfer gościł u Larry Kinga, mówił miedzy innymi że pewnego dnia Ameryka będzie mieć prezydenta geja.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz