piątek, 2 października 2020

Ploty: Jonathan Van Ness, Karamo Brown, Helen Reddy, Jim Parsons, Neil Patrick Harris, Chłopcy z paczki ...


Sezon jesienny zaczynamy wysyłając dużo wszystkim osobom niebinarnym. Takim, jak Jonathan Van Ness z Queer Eye, który mówi o sobie tak:

"Im więcej mam lat, tym bardziej uświadamiam sobie, że jestem osobą niebinarną. Nie chcę utożsamiać się z żadną płcią. Czasami czuję się mężczyzną, a czasami kobietą. A jeśli tylko nadarza się okazja żeby przełamać jakiś binarny stereotyp - wchodzę w to!. My też w to wchodzimy!


Łukasz Jakóbiak w 2017 roku opublikował wizualizację swojej rozmowy z Ellen DeGeneres. To wydarzenie kompletnie odmieniło jego losy. - Moje życie wywróciło się do góry nogami i straciłem wszystko, co mogłem stracić. Z dnia na dzień. Gwiazdy przestały przychodzić do programu, straciłem poklask, który mnie karmił bardzo długo - powiedział w rozmowie z redaktorem naczelnym Plejady.

Ten proces trwał trzy lata. Właśnie dlatego wycofałem się z mediów. Siła, jaka na mnie napierała, była nie do udźwignięcia. Na początku jeszcze się starałem robić dobrą minę do złej gry, ale mierzyłem się z dziesiątkami tysięcy impulsów. Np. grożeniem, również na ulicy. Na początku nie potrafiłem tego zrozumieć, ale teraz już wszystko sobie poukładałem. (...) Nie sądziłem, że to się tak rozejdzie. Faktem jest, że poświęciłem dwa lata na stworzenie tego projektu. Nigdy, ale to nigdy nie byłem dobry w komunikacji. Zawsze to wychodziło "samo z siebie". Nie zatrudniałem agencji PR-owskich czy marketingowych. Wydaje mi się, że coś, co teraz jest dla mnie ważne, czyli bycie sobą, wtedy już "prześwitywało". To byłem ja w tamtym okresie, więc wyszło, jak wyszło

Chłopcy z paczki (The Boys in the Band) - współproducentem był Ryan Murphy i wyreżyserowanej, podobnie jak na Broadwayu, przez Joe Mantello.

Film o grupie gejów, którzy spotykają się ponownie na przyjęciu urodzinowym w Nowym Jorku, ponownie łączy obsadę z Broadwayu: Jim Parsons, Zachary Quinto, Matt Bomer, Andrew Rannells, Charlie Carver, Robin de Jesús, Brian Hutchison, Michael Benjamin Washington i Tuc Watkins.


Karamo Brown z Queer Eye powiedział Ellen gościnnie i producentowi wykonawczemu Stephenowi Bossowi, że rozstał się ze swoim narzeczonym Ianem Jordanem po 10 latach spędzonych razem.

„[ceremonia ślubna] została przełożona z powodu pandemii, ale teraz zostało oficjalnie przełożone” - powiedział Brown. „Ponieważ ja i mój narzeczony byliśmy razem przez 10 lat i zerwaliśmy około trzy i pół miesiąca temu”.

„Byliśmy tak bardzo rozproszeni z dziećmi i naszymi karierami, że w tamtym czasie” - wyjaśnił Brown. „Musiałem naprawdę powiedzieć, jak wygląda nasza komunikacja? Jak wyglądają inne aspekty naszego życia? Czy rozwijamy si czy jest jesteśmy tym samym miejscu? ”

„Nie mamy już 20 lat, więc nie chodziło tylko och, nie będę już pisać do ciebie SMS-ów - to było coś w stylu: Mamy rodzinę i dom. Jak to rozdzielimy? Brown mówił. „I było ciężko. Poszliśmy na wirtualne doradztwo, zrobiliśmy wiele rzeczy. Ale w końcu pomyślałem, że to moment, w którym muszę zdecydować, czy moje szczęście jest ważne? A kiedy już podjąłem tę decyzję, powiedziałem, wiesz, będziemy musieli zerwać.

„Na szczęście nie było oszustwa, więc jesteśmy dobrymi przyjaciółmi” - dodał Brown. „Chcę, żeby był szczęśliwy, a on chce, żebym był szczęśliwy. Ale tak, nigdy więcej ślubu razem.



Australijska piosenkarka Helen Reddy zmarła w wieku 78 lat, zgodnie z oświadczeniem na Facebooku jej dzieci Traci Donat i Jordan Sommers: „Z głębokim smutkiem ogłaszamy odejście naszej ukochanej matki Helen Reddy po południu 29 września 2020 w Los Angeles. Była wspaniałą Mamą, Babcią i naprawdę potężną kobietą. Nasze serca są złamane. Pocieszamy się jednak świadomością, że jej głos będzie żył wiecznie” - towleroad.

Były znana wielu piosenek miedzy innymi "I Am Woman"


Jim Parsons rozmawiał z Jimmy'm Fallonem z The Tonight Show i ujawnił, że on i jego mąż zarazili się COVID-19. "Todd i ja mieliśmy to wcześniej, w połowie marca. Nie wiedzieliśmy, co to było. Myśleliśmy, że mamy przeziębienie. A potem wydawało się to mniej prawdopodobne i w końcu straciliśmy zmysł węchu i smaku - zupełnie."


Wywiady Neil Patrick Harris; Sarah Paulson; Andy Cohen


Shea i Syd McGee z Studio McGee spełniają marzenia swoi klientów o domach idealnie dopasowany do ich stylu życia.


Sarah Paulson przeprowadza quizy z Cynthią Nixon, Sharon Stone i Judy Davis, aby sprawdzić, czy potrafią poprawnie zidentyfikować te przestarzałe instrumenty medyczne.


Andy Cohen mówi, że Caitlyn Jenner i Sophia Hutchins nie rozmawiają o dołączeniu do programu Real Housewives of Beverly Hills.


Klip Fab The Duo “Party For Two”.


Miley Cyrus, Stevie Nicks – Edge of Midnight


 Fab The Duo “Party For Two”.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz