sobota, 5 września 2020

Wieści LGBT: Były działacz Ruchu Narodowego gejem. Kryzys koronawirus i LGBT. Gay USA. Wystawa RADO LORD. Klip Man on Man i Luke Evans. Poseł o terapii repratywnej ...




Przeczytajcie wywiad z byłym narodowcem, który wybrał bycie autentycznym wobec siebie ponad zakłamaną strefę komfortu.

Grzegorz Szymanik to były pełnomocnik Ruchu Narodowego na Tarnów. Dziś już nie jest częścią tego skrajnie prawicowego ugrupowania politycznego, ma partnera i chodzi na demonstracje aktywistów i aktywistek walczących o równouprawnienie osób LGBT+.

"Coś czułem już w gimnazjum, ale tłumaczyłem, sobie że to tylko ciekawość. Powtarzałem sobie, „I tak będę miał żonę i dzieci!”. Potem do mnie dotarło, że jestem gejem, ale nadal byłem w Ruchu Narodowym."

O swoim parterze mówi tak: "Poznaliśmy na Queer.pl. To portal społeczności LGBT. Jak już wspomniałem, fakt, że tam wchodzę, tłumaczyłem sobie ciekawością. Napisałem, Eryk odpisał. (...) To znajomość z Erykiem ukształtowała mnie jako człowieka pod kątem otwartości na świat i ludzi."

Dalej tłumaczy, że osobiście nie był radykalnym, agresywnym narodowcem a swoją empatię kierował w puste hasła powtarzane przez to środowisko - dobro narodu, wielką ojczyznę i polskość.

"Kiedy poczułem satysfakcję ze swojego życia prywatnego, przestałem mieć też potrzebę dopieprzania się do życia innych. Wrogowie przestali być potrzebni."

"Ostatnio kupiłem sobie też tęczową flagę i tęczową opaskę na rękę. Jeszcze niedawno się z tęczą nie identyfikowałem. - Dlaczego? - Tak mi zostało po przeszłości w środowisku narodowców, jakiś opór, że lepiej tego nie manifestować. Ale teraz już czuję potrzebę manifestowania."

Osobiście gratulujemy przejścia na jasną stronę mocy i życzymy innym kolegom z prawicy szczerych coming outów.

Czyli marzenia niektórych mogą się spełnić, bo jak krzyczała na Marszach artystka Lelita Petit: "Każda ciota ma ochotę z narodowcem stracić cnotę!"

Pinksixty News wiadomości LGBT - Ekonomiczne skutki pandemii koronawirusa mają większy wpływ na Amerykanów LGBT niż na ogólną populację, wynika z opublikowanego w piątek badania, które pokazuje, że osoby homoseksualne i transpłciowe są o 30 procent bardziej narażone na utratę pracy od maja.

Amerykański żołnierz piechoty morskiej skazany za zabicie transpłciowej kobiety na Filipinach prawie sześć lat temu pozostanie w więzieniu, podczas gdy prawnik ofiary stara się unieważnić orzeczenie sądu przyznające mu przedterminowe zwolnienie.

Brytyjski premier Boris Johnson bronił propozycji powołania Tony'ego Abbotta byłego premiera Australii na brytyjskiego wysłannika ds. Handlu, pomimo twierdzeń, że jego mizoginistyczne i homofobiczne komentarze, a także zaprzecza kryzysowi klimatycznemu czynią go niezdolnym do reprezentowania Wielkiej Brytanii na arenie światowej.

Nowy sezon „RuPaul's Drag Race” jest obecnie produkowany w Los Angeles, mimo pod specjalnym nadzorem bezpieczeństwa miedzy innymi testowani dotyczące koronawirusa i muszą mieć maseczki na twarzy.


Gay USA wieści LGBT od Free Speech TV - Najstarszy program LGBT w sieci kablowej amerykańskiej pierwszy raz nadawano 1985.


Niezwykła wystawa-performance RADO LORDa, który tworzy niezwykłej urody niepowtarzalne, barwne jak motyl tkaniny. Projekt inspirowany był przez publikację "Mówię jak jest" stowarzyszenia Miłość nie wyklucza. Artysta jest aktywistą zielonogórskiego Instytut Równości


Roddy Bottum z Faith No More i jego partner Joey Holman, znany również jako muzyczny duet MAN ON MAN, wydali swój drugi singiel „Baby, You're My Everything” i podobnie jak pierwszy, „Daddy”, jest to kolejne święto gejowskiej miłości w izolacji, chociaż tym razem wybrali się na zewnątrz.


Luke Evans i Welsh National Opera współpracowali przy oszałamiającym wirtualnym wykonaniu „Who Wants to Live Forever” Queen z okazji Pride Cymru, największego festiwalu Pride w Walii.



Australijskie Terytorium Stołeczne, zamieszkałe przez 400 000 ludzi i jest stolicą Australii Canberra, poszło w ślady Queensland 27 sierpnia, wprowadzając ustawę zakazującą terapii repratywnej. Poseł Gordon Ramsay, który jest także należy do Kościoła Zjednoczonego w Australii.

Wypowiadał się za zakazem mówił w lokalnym parlamencie "To forma nadużycia. Jest to głębokie naruszenie praw człowieka i należy zastosować sankcje karne”.

Z łzami opowiadał jak spotykał się osobami którzy przeżyli terapie repratywną. Jaka była dla nich terapia traumatyczna i bolesna. Mówił każdy chrześcijanin powinien sprzeciwiać leczenia z homoseksualizmu.


Q News Tonight


Democracy Now! wiadomości w perspektywy lewicowe


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz