poniedziałek, 21 września 2020

Vlogerowe wieści: Piotr Grabarczyk, Stonewall TV, Jej Perfekcyjność, Hania Es, Gay in the Life, Power Girls ...


Piotr Grabarczyk cyklu #zorientowani Chciałbym go rozszerzyć o inne niż te związane z LGBT+ zagadnienia. Moją rozmówczynią w tym odcinku jest Maja Staśko - dziennikarka i aktywistka działająca na rzecz praw kobiet.


Piotr Grabarczyk - gejowski raje czyli do Sitges położonego tylko 35 km od Barcelony.


Kolejny odcinek Stonewall TV - "A czy P?" - oto jest pytanie! Dzisiaj zajmiemy się kwestią pasywności i aktywności w seksie. Czy trzeba znać swoją preferencję w tym zakresie? Co, jeśli ktoś nas o to pyta, a my nie wiemy? Czy dwie pasywne osoby mogą stworzyć udany związek? Czy aktywne osoby są bardziej "męskie"?


Power Girls od Agnieszki Skrzeczkowskiej i Karoliny Brzuszczyńskiej.


Transbros - polski vlog na temat transpłciowości


Jej Perfekcyjnoś: Franciszka Sady: Zamieszanie wokół LGBT powoduje pojawienie się sojuszników. Anna Kowalewska: Musiałam kiedyś bronić mojego chłopaka, bo trenuję boks. DJ Hiena: Zaczynałam jako barmanka w Glam, teraz chcę produkować muzykę.


Jestem sobą o byciu sobą


Hania Es: Sąd apelacyjny we Wrocławiu wydał obrzydliwy wyrok na temat wykorzystanej 14-latki. Bo… bo nie krzyczała. Ja też nie krzyczałam. Dziś więc porozmawiamy o reakcji zamrożenia, która sprawia, że ofiary się nie bronią i o absurdalnym poczuciu winy.


A Gay in the Life to nowy kanał LGBTQ prowadzony przez parę gejów Garrett Clayton i Blake Knight.


Tom Daley vlog


Tęczowa rodzina - Matt Dallas i Blue Hamilton


Vloger Bradley Birkholz - dodatkowo wywiad dla Queerty.com - miedzy opowiada miedzy innymi edukacji seksualnej dla gejów. Mówi, że wielu gejów nie interesuje się seksem oral czy anal, po to tylko stereotypy geje uprawiają jak filmach prawdziwy życiu.

Dodam wielu znam osób myślimy mniej o seksie niż hetero, najbardziej to homofoby więcej mówią o seksie gejowskim niż geje.


McHusbands - dwóch tatusiów


Dwie mamy -  Team2Moms


Davey Wavey vlog


Tommy i Peter


Vlog dwóch ojców - PJ i Thomas


ItsJustNick


James Charles vlog


Vloger Tyler Oakley


Vloger Alex Gede


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz