poniedziałek, 7 września 2020

Vlogerowe wieści: Piotr Grabarczyk, Stonewall TV, Jej Perfekcyjność, Gay in the Life, Davey Wavey, Mariusz Kozak ...


Piotr Grabarczyk odcinka cyklu zorientowani - Tym razem rozmowa z Emilią Wiśniewską - aktywistką Fundacji Trans-Fuzja.


Piotr Grabarczyk pytania i odpowiedzi na temat przeprowadzce do Barcelony, prawa, rozrywki w Katalonii. 


Mariusz Kozak - gościem jest posłem Krzysztof Śmiszek


Kolejny odcinek Stonewall TV -  Dzisiaj wracają do nas Marta i Agata ze sklepu lulapink.pl, które znów podzielą się swoją encyklopedyczną wiedzą o gadżetach związanych z seksem. Dzisiaj podejdziemy do tematu trochę z innej strony, mianowicie porozmawiamy o akcesoriach ułatwiających życie osobom transpłciowych.


Transbros - polski vlog na temat transpłciowości


Jej Perfekcyjnoś: Vala Foltyn: Szykujemy w Kopenhadze pomoc w przeprowadzce dla LGBT z Polski. Siostra Mery Read: Nasz zakon będzie wspierać osoby LGBT i zmieniać Polskę. Tęczowe flagi LGBT w kampanii "Wywieś flagę - daj odwagę". Kim jest Jan Kanthak i czy oferował komuś seks oralny w gejowskim klubie.


"Ponad 18 lat byłem uzależniony od alkoholu, 5 lat od narkotyków. Jestem gejem. Oszukiwałem sam siebie i wszystkich dookoła. Wziąłem ślub z kobietą, mam dwóch super synów. Każdego dnia brnąłem coraz głębiej w  zamordyzm swojego serca i duszy, na poczet bycia `normalnym` w oczach  społeczeństwa i norm, które ktoś mi narzucił. Natomiast pewnego dnia  postanowiłem wystawić głowę z szamba, zadałem sobie pytanie: jak by to było gdybym  chodź jeden dzień pozwolił sobie być naprawdę sobą? I wtedy wszystko się zaczęło…"


A Gay in the Life to nowy kanał LGBTQ prowadzony przez parę gejów Garrett Clayton i Blake Knight.


Davey Wavey vlog


Vloger Bradley Birkholz


McHusbands - dwóch tatusiów


Tommy i Peter


ItsJustNick


James Charles vlog


PJ McKay i Thomas McKay


Team2Moms dwie mamy z dziećmi


Vloger Tyler Oakley


Vloger Alex Gede



Mikey Bustos, filipińsko-kanadyjski vloger


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz