niedziela, 26 czerwca 2011

Słowo Boże na dziś. WiT Warszawa. Naukowcy zaczynają wierzyć, że aniołowie stnieją

Jezus powiedział do swoich apostołów: „Kto miłuje ojca lub matkę bardziej niż Mnie, nie jest Mnie godzien. I kto miłuje syna lub córkę bardziej niż Mnie, nie jest Mnie godzien. Kto nie bierze swego krzyża, a idzie za Mną, nie jest Mnie godzien. Kto chce znaleźć swe życie, straci je, a kto straci swe życie z mego powodu, ten je znajdzie. Kto was przyjmuje, Mnie przyjmuje; a kto Mnie przyjmuje, przyjmuje Tego, który Mnie posłał. Kto przyjmuje proroka jako proroka, nagrodę proroka otrzyma. Kto przyjmuje sprawiedliwego jako sprawiedliwego, nagrodę sprawiedliwego otrzyma. Kto poda kubek świeżej wody do picia jednemu z tych najmniejszych, dlatego że jest uczniem, zaprawdę powiadam wam, nie utraci swojej nagrody”. 
Mt 10,37-42
 
Z radością informujemy, że powstała grupa WiT (Wiara i Tęcza) w Warszawie. Odbyły się już dwa spotkania, planowane są dalsze - dyskusje, modlitwy ekumeniczne, sport, wycieczki oraz spotkania z gośćmi. Zachęcamy do udziału, kontakt dla zainteresowanych warszawskiego odział WiT: witwarszawa@gmail.com

Chrześcijanin24.pl: Statystyka katastrof na ziemi i w powietrzu, a także liczba pasażerów, którzy rezygnowali z feralnych rejsów przekonały część naukowców, że aniołowie stróże mogą istnieć naprawdę.

Zgodnie ze statystyką, najczęściej katastrofom ulegają właśnie te samoloty, na których rejs najwięcej osób się spóźniło lub oddało bilety.

Rosyjscy matematycy wyliczyli, że z lotów, które zakończyły się później katastrofą, rezygnowało o 18% pasażerów więcej niż z tych, podczas których nic się nie stało. Według naukowców amerykańskich, podobna statystyka dotyczy kolei - tutaj o 15% osób więcej rezygnowało z podróży.

Sceptycy nie wierzący w aniołów uważają jednak, że współcześni ludzie mają w sobie tak zwaną podświadomą sygnalizację, intuicję, która przeszła na nich z ich przodków.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz