poniedziałek, 13 czerwca 2011

Słowo Boże na dziś. Chrześcijanie na Paradzie Równości 2011

Ufaj Panu, bądź mężny, niech się twe serce umocni, ufaj Panu! 
- Ps 27, 14

Podczas Parady Równości też grypy religijne chrześcijańskie twórca parady Szymon Niemiec jego kościół.  "Gdyby Chrystus przyszedł dziś ponownie na ziemię, byłby tu, na Paradzie  powiedział, oraz pobłogosławił zgromadzonych znakiem krzyża.
Poniżej nagrani z przemówienia jego (przepraszam za jakość): 
Też grupa chrześcijańska Wiara i Tęcza przed paradą było spotkanie grupy i krótka modlitwa.
Komentarz George od WiT: "Jestem przekonana, że marsz może stanowić również pewną formę wsparcia. Jest nas wielu i mamy się dobrze! :))
czy wszyscy są wierzący na Paradzie? Nie, a czy wszyscy szukają wartości duchowych? jestem przekonana że TAK
Dobry Boże boję się następnego kroku, mam ochotę uciec. Problemy przerastają mnie i przygniatają.
Daj mi odwagę by ustać i zmierzyć się z tymi wszystkimi problemami.
Daj mi odwagę by walczyć i mierzyć się z życiem, nawet jeżeli przy tym potykam się o coś trudnego, przykrego, nawet jeżeli zaboli.
Daj mi odwagę walczyć o moje życie, moją przyszłość, walczyć o innych. Wzmocnij moje plecy.
Daj mi silę bronić ludzi którzy są zaczepiani i potrzebują wsparcia, bo często brak mi odwagi.
Daj mi proszę odwagę, która pomorze mi nazwać zło po imieniu, bronić dobrej i słusznej sprawy.
Wypełnij mnie Twoim Świętym Duchem; niech przemieni słabość w siłę a strach w zaufanie.

Amen".
Fot: Gaylife.pl
Fot Aga George

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz